“Heerlijk! ”

Kodam Kitchen
Geclassificeerd als nr. 1 van 340 Restaurants in Ao Nang
Keukens: Thais
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk aangekleed Thais restaurantje, wat een beetje afgelegen ligt. Als voor gerecht hadden we de saté, heerlijk! Uiteindelijk hebben dit zelfs twee keer besteld!

Het hoofdgerecht was van ons beide lekker! De kip vonden we iets minder omdat er een laagje omheen zat, maar het gerecht in z’n geheel was lekker! We kregen een toetje van het huis, kokosmelk met banaan. Helaas lusten wij geen banaan maar we vonden het gebaar super lief!

De volgende dag zijn we weer terug gegaan om hier weer te eten. Weer de date als voorgerecht samen met de garnalen in een krokant jasje, ook een aanrader! We kregen iets anders dan we dachten besteld te hebben. Wij dacht garnalen in een sausje maar het waren garnalen gegrild met kruiden. Omdat het er zo lekker uitzag hebben we er niets van gezegd. Het was ook heerlijk.

Wij vinden het een super leuk restaurantje en met kwaliteit eten. Veel lekkerder en sfeervoller dan al die gemixte restaurant in de hoofdstraat! Wij komen zeker nog eens terug!

Deerake, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Dear Roseah1234
Thank you very much for your write nice review in TripAdvisor.
We are very appreciate it.our team will maintain standard of service
and quality of food with good price to welcome all the guest.

We are looking forward to welcome you again in nearest future.
Thank you again
KoDam kitchen Team

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net wezen eten bij dit super leuke en gezellige restaurantje. En wat een super leuke en lieve mensen die je helpen. Staan allerlei Thaise gerechten op de kaart maar vandaag de Tom Kha Kai soep geprobeerd voor de eerste keer. Was super lekker en vers bereidt, echt een aanrader. Na de soep waren we aardig voldaan kregen we van het huis een dessert: banana in coconut milk, echt super lekker! Normaal niet zo’n fan van toetjes maar dit was echt een lekkere combinatie. En toen we dachten dat de mensen niet nog liever konden worden, kregen we beide nog een lekkere cocktail van het huis om mee af te sluiten. Omdat we een review aan het schrijven waren. Al met al, super gastvrij, mega lekker en zeker een aanrader!

Volgende keer in Krabi kom ik hier zeker terug!

Deerake, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Dear Isabella S

Thank you very much for your nice comment in tripadvisor. our team very happy to hear that.
We will keep this standard of service and quality of food to welcome all the guest.

Have a good trip back to Bangkok

Best regards
KOdam Kitchen Team

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

- 5 sterren voor dit restaurant is meer dan dik verdiend!! -

Wij hebben vandaag voor het eerst Tom Kha Kai gegeten en vonden het heerlijk! We werden al voor de ingang vriendelijk ontvangen door het personeel. Nadat we een tafeltje toegewezen kregen werd ons een stoel aangeboden voor onze tassen en werd er later gevraagd of onze tafel ons beviel. Het personeel was snel, vrolijk, vriendelijk en oprecht geïnteresseerd. We voelden ons helemaal op ons gemak en vonden het heel leuk om er te komen. De omgeving van het restaurantje is misschien niet ideaal gezien het beneden zit en veel mensen het daardoor niet kunnen vinden, maar een bezoekje is het meer dan waard!

Dear Laura

Thank you very much for your nice review in tripadvisor. and love our food and service
We are very appreciate it. Hope to see you again

Best Regards
KoDam Kitchen Team

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten bij Kodam. Smaak was perfect. Bediening zeer vriendelijk en attent. Zeer zachte prijzen. Een echte aanrader.

Deerake, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Kære Dennis H
Mange tak for din skrive nice anmeldelse i TripAdvisor.
Vi sætter stor pris på det. Vores team vil opretholde standarden på service
og kvalitet af mad med god pris for at byde alle gæster velkommen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen i nærmeste fremtid.
Tak igen
KoDam køkken Team

16 mei 2018 beoordeeld

Vlotte bediening met heerlijke voorgerechten die nog veelbelovend waren. Wij vonden de hoofdgerechten lekker, maar hebben in Ao Nang Thais gegeten met meer uitgesproken smaken.

Deerake, Manager van Kodam Kitchen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Dear Tom G

Thank you very much for your nice review in TripAdvisor. We are very happy to hear that
We will keep this standard of food and friendly service to welcome all the guest

Thank you again
KoDam Kitchen Team

In Kodam Kitchen geweest? Deel je ervaringen!