“Prima restaurant”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
27 mei 2018 beoordeeld

Hier meerdere keren gegeten, heel vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt en één zoet-zuur gerecht op de kaart waar je je vingers bij aflikt. Helemaal goed :)

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluk bij ongeluk. Wij kwamen dit restaurant tegen nadat onze eerste keuze gesloten bleek te zijn. Massaman is een typisch thais restaurant waar je gezellig op het "terrasje" kan zitten, samen met de mensen van het italiaanse restaurantje ernaast. Het personeel was heel vriendelijk en stond je goed en snel te dienst. Er is genoeg keuze, verder was het eten niet uitstekend, maar zeker wel lekker en als je van barracuda houdt zou ik deze zeker proberen ;)

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zitten en ruime keuze op de kaart.
Tijdens ons drie weken verblijf verschillende malen gaan eten.
De Tom yam soep is er de beste in de regio!

18 december 2017 beoordeeld

Van de 3 dagen Ao Nang hier 3 keer geluncht/gedineerd. Massaman heeft een uitgebreide kaart met heerlijke goedkope Thaise gerechten. De bediening is voortreffelijk; er lopen voldoende hardwerkende mensen rond die goed Engels spreken en ook erg attent/vriendelijk zijn. Als het even kan maken ze een praatje met je. Het restaurant is populair, dat zie je tijdens de lunch en avondeten. Het is altijd lekker druk. De sfeer is gezellig en als je last hebt van de muggen krijg je deet van het huis :). Al met al een top restaurant!

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal malen in Ao Nang geweest maar nog niet bij massaman jammer.
Prima restaurant goede prijs kwaliteit verhouding, fijne bediening komen zeker terug volgend jaar.

In Massaman Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!