Beoordeeld op 25 juni 2016

Luxe hotel met goede bedden en zeer uitgebreid ontbijt. De faciliteiten, zoals zwembad en fitness zijn ook top. Het personeel is bijna overdreven behulpvaardig. Door de omvang komt het hotel wat onpersoonlijk over. Goede uitvalsbasis voor de omgeving.

Kamertip: Op de begane grond zijn enkele kamers met directe toegang tot het zwembad.
Datum van verblijf: juni 2016
Teerasak K, Executive Assistant Manager van Deevana Plaza Krabi Aonang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2016

Dear Khun Marcel B,

We hebben erg veel waardering voor uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf in het Deevana Plaza Krabi. Het is altijd een plezier om positieve feedback te ontvangen.

Ik zal uw opmerkingen te delen met ons team. Ik ben ervan overtuigd dat deze feedback zal dienen als een aanmoediging om al onze medewerkers als we streven naar continue verbetering van de kwaliteit van onze diensten.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen dat uw volgende bezoek zal zo aangenaam als de vorige.

Beoordeeld op 26 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is ons goed bevallen. Het is groot en luxe, alhoewel je soms aan de kamers kan zien dat er hier en der een verf opfrisbeurt mag plaatsvinden. Bedden zijn heerlijk groot en goed matras.
Wij hadden een kamer beneden aan het zwembad. Helaas weinig aan gehad omdat het continu geregend heeft.
Ontbijt is ok, genoeg keuze maar niks bijzonders.
Er zijn wat restaurantjes en winkels naast het hotel.
Ala je naar de hoofdstraat wil gaan dan is dat 5mn met de hotelshuttle. Terug naar hotel is er geen shuttle dan moet je een tuk tuk nemen voor 60-100bht afhankelijk van tijdstip en weer.

Datum van verblijf: mei 2016
Narongchai U, ผู้จัดการทั่วไป van Deevana Plaza Krabi Aonang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2016

Dear Khun MarietjeFR,

We would like to thank you for taking the time to share your comments following your recent visit to Krabi and stay at our hotel, Deevana Plaza Krabi Aonang.

We are pleased to read that you had an enjoyable stay in our hotel. It is encouraging as our guest’s satisfaction is our primary concern.

Your feedback is extremely valuable to us as it helps us improve the quality of our service to better meet you and other guests need.

We hope we will have the pleasure of welcoming you again soon in Deevana Plaza Krabi Aonang.

Best regards,

Narongchai U-THANANG
General Manager

Beoordeeld op 13 november 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 fijne dagen in Deevana Plaza gehad! Alles was goed geregeld en schoon! Ook het zwembad was top! Helaas is het wel 15 minuten lopen naar het centrum, daarom pakte wij iedere avond het busje van het hotel, dit was goed geregeld. Dit hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2015
Teerasak K, Executive Assistant Manager van Deevana Plaza Krabi Aonang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2015

Dear Khun 7djj,

We hebben erg waarderen uw opmerkingen met betrekking tot uw verblijf in het Plaza Deevana Krabi. Het is altijd een plezier om positieve feedback te krijgen.

Ik zal uw opmerkingen te delen met ons team. Ik ben er zeker van dat deze feedback zal dienen als een aanmoediging om al onze medewerkers als we streven naar continue verbetering van de kwaliteit van onze diensten.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen dat uw volgende bezoek zal zo aangenaam de vorige.

Beoordeeld op 7 november 2015

behulpzaam. Wel aan de dure kant, maar op straat staan allerlei wagentjes met van alles te eten.
Als je wat nodig had kom je bellen kwamen ze gelijk langs. Ik ben ziek te geweest in de periode dat we daar verbleven en de Manager himself kwam naar de kliniek met een boeketje bloemen. En regelmatig op de kamer fruitschaaltjes.Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: december 2014
Teerasak K, Executive Assistant Manager van Deevana Plaza Krabi Aonang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2015

Dear Khun Tschascha S,

Beoordeeld op 17 december 2014 via mobiele applicatie

4 overnachtingen gehad in dit hotel. Het hotel is modern en wordt netjes bijgehouden. Zwembad is zeer lang en heerlijk om even af te koelen na een dagtour. Personeel is vriendelijk en spreken doorgaans prima Engels. Kamers zijn ook groot zat en netjes schoon. Ontbijt is veels te duur, maar meer dan genoeg opties buiten de deur, ook veel leuker. Prima verblijf voor een aantal dagen!

Datum van verblijf: december 2014
Teerasak K, Executive Assistant Manager van Deevana Plaza Krabi Aonang, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2014

Beste Khun Sander d,

We hebben erg waarderen uw opmerkingen over uw verblijf in het Deevana Plaza Krabi (voormalige Mercure Krabi Deevana). Het is altijd een plezier om positieve feedback te krijgen.

Ik zal uw opmerkingen delen met ons team. Ik ben er zeker van dat deze feedback zal dienen als een aanmoediging voor al onze medewerkers als we streven naar continue verbetering van de kwaliteit van onze diensten.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring, en we hopen dat uw volgende bezoek zullen zo aangenaam de vorige.