Vandaag geopend: 00:00 - 23:59

vanaf US$ 25,41
vanaf US$ 56,47
vanaf US$ 96,54
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk strand met super fijn zand en warme zee. Prachtig plaatje !
De ‘uitgang’ naar de rest van Railay is wel wat lastig te vinden. Deze zit helemaal aan het eind bij de cave. Omdat het hele ‘achterland’ een luxe resort is zijn er geen faciliteiten. Gelukkig komt er een drijvend restaurant met heerlijk Thais eten. Wij hebben een paar dagen genoten. Tot slot er zwemmen wel af en toe kwallen die vervelend hun tentakels kunnen gebruiken. Dat doet flink pijn. Direct azijn erop want dat helpt goed.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben de namiddag Tour gedaan met Maryam tours. Bootreisje naar het strand, genoten van de Sunset, prima eten inclusief. Als afsluiting gesnorkeld in lichtgevend plankton; super mooie ervaring. Goed geregeld en prima prijs kwaliteit. Tour kun je boeken in Ao Nang en is incl transfer. Als je laat boekt Kun je eenvoudig 25% korting bedingen. Onze kids tot 18 jaar konden voor 400 baht mee. Topdeal.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 16 maart 2019

Dit is echt een mooi strand met prachtige rotsformatie vanuit de zee, echter wat een drukte. We namen de eerste mogelijke boot, om 8 uur, echter binnen 30 minuten kon je over de koppen lopen. Je moet alleen maar opppassen voor alle zogenaamde fotomodellen in zee en op het strand, zodat genieten nagenoeg onmogelijk is.

Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

Op Ao Nang beach werden wij niet gelukkig.. dus besloten voor 200 TB p.p. heen en weer naar Phra Nang Cave Beach te gaan. Goede keus geweest! Als je goed zoekt kun je zelfs nog een relatief rustig plekje vinden tussen alle toeristen. Vergeleken met alle eiland bezoeken is dit de goedkoopste optie. De ge-bbqde mais is ook aan te raden! Pas wel echt op dat je niet verbrand, gaat heel hard hier.. & voor de grote kwallen!!

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooi strand mooie natuur adembenemende grotten. Staat ook bekend als apen strand omdat de apen vanuit de bergen daar komen zwemmen.