Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Krabi resort is echt geweldig!
Het ligt aan een drukke boulevard maar zodra je het resort op gaat merk je er helemaal nies van. Rust, vogelgeluiden, prachtige planten.
De kamer was prima, bedden naar mijn smaak iets te hard.
Het resort ligt aan het strand, waar je van een prachtige zonsondergang kunt genieten. 2 mooie zwembaden en een fijne fitnessruimte. Ook het obtbijtbuffet was geweldig. Al met al een aanrader. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 21 april 2018

Mooi en rustig resort met 2 zwembaden. Goed ontbijt. Direct aan het strand met geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel. Leuke sport faciliteiten. Schone en ruime kamers. Alles is Ao Nang op loopafstand.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 22 januari 2018

Krabi Resort is een meer dan prima hotel aan het einde van de drukke boulevard. Je hebt een nieuw en een oud gedeelte. Wij zaten in het oude gedeelte en de kamers zijn helaas wat gedateerd. De douche was niet te best en ook de hoofdsteun bij het bed smerig. Verder was de kamer wel netjes. Grote plus is het prive strand, het zwembad en de ligging. Je zit eigenlijk zo in de drukte van de stad. Gratis ligbedjes zijn ook erg fijn. Ontbijt is uitgreid en goed te doen.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit resort is absoluut de beste plek in Ao Nang/ Krabi om te overnachten. Het ligt direct aan het strand en tegelijk dicht bij de boulevard. Dit was een beetje te druk en vol naar onze smaak, maar je stapt het resort op en het is heerlijk rustig. Je hoort vooral de zee en de vogels. Het is heel groen en overal mooie bloemen. De kamers zijn prachtig ruim en licht en van alle gemakken voorzien. Het is het absoluut waard iets meer te betalen voor een grand deluxe kamer. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Tenslotte het waanzinnig mooie zwembad in de vorm van een piratenboot, leuk voor volwassenen en kinderen. Wij vinden het een pluspunt dat er moeite wordt gedaan rekening te houden om het milieu en de prachtige natuur te beschermen. Iets wat er door het toerisme en geld verdienen bij velen bij in schiet..

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Bij binnenkomst word je hartelijk ontvangen door het personeel, je koffers worden netjes uit handen genomen en er staat een koud drankje voor je klaar. Heerlijk natuurlijk als je net uit een lange reis ontwaakt in de zomerse temperaturen van 30 tot 35 graden!

Momenteel zijn ze druk bezig met het renoveren van de wat oudere gebouwen, ik dacht dat dit de standaard kamers waren, wij kregen een kosteloze upgrade naar een super de luxe kamer vlak bij het zwembad..heerlijk! Je loopt zo het zwembad in en uit je kamer weer in, ideaal voor gezinnen met kinderen.

De kamers maken voor ons niet zo heel gek veel uit, omdat je 9 van de 10 x toch lekker buiten bent of je bezoekt allerlei bezienswaardigheden in de buurt. Maar deze upgrade was erg prettig en zeer aardig aangeboden. Over de service valt dus echt niets te zeggen :)

Het ontbijt is onwijs groot! Van fruit, tot rijst, tot soep tot pannenkoek? zoete broodjes, normaal brood en noem het maar op. Je kan je eigen eitje laten bakken, nou ik zeg fantastisch! Tuurlijk er zijn altijd verbeterpuntjes maar klagen over het ontbijt hoor je mij niet! Oh maar wees er wel op tijd bij want na 09.00uur zit alles rampestam vol en moet je binnen eten in het restaurant, is niet zo leuk, eet liever buiten met 30 graden jij niet?

Vervolgens de kamer; erg netjes, elke dag komen ze langs om je kamer schoon te maken of op te ruimen, wil je nieuwe linnengoed kan dat, mis je iets op je kamer? Bel de receptie door 0 te draaien en het is binnen 10 minuten gepiept.

Avond eten raad ik niet echt aan op dit resort, je kunt buiten in het stadje veel lekkerder eten en ook nog eens de helft goedkoper. Zoek een leuk tentje waar je je prettig voelt en ga er lekker zitten genieten van het Thaise eten.

Nachtrust? ja die is er, geen last gehad van dronken tieners of luidruchtige medebewoners, het terrein wordt tevens bewaakt, mocht dat je een veiliger gevoel geven :)

Zwembaden, je hebt er dus 2! 1 is gevestigd tegenover de incheck, deze is niet geheel bijzonder maar wel DIEP, althans voor kleine kindjes redelijk diep, je hebt wel een peuterbadje maar het zwembad met het schip is wat kind vriendelijker vind ik zelf. Dit zwembad zit iets verderop op het terrein gelegen, alles ligt overigens echt op loopafstand van elkaar hoor, wees niet bang dat je op een onwijs groot resort terecht komt want alles is vrij cosy en compact :)

Wat te doen op dit resort?

Je kan fitnessen, erg fijn! Klein maar schattig hokje (om het maar zo te noemen) airco, niet geheel onbelangrijk oh en natuurlijk wat basic apparaten, denk aan een lat pull down, paar dumbells, 2 loopbanden en 2 fietsen oh en fitballen :) Beetje creatieveling vermaakt zich wel.

mini golf, zelf niet gedaan, wel hele enthousiaste mensen het zien doen om 12 uur s middags, het is maar waar je passie ligt natuurlijk ;)

boogschieten, niemand zien doen maar ze bieden het wel aan.
Yoga en Thaibox, betaal je overigens 200 tot 300 bath extra voor ( is echt goedkoop )
Aqua joggen enzo, zelf niet gedaan begon al om 07.00uur, heb natuurlijk wel een beetje vakantie!

Verder.....

Samengevat:
- Net resort
- zijn bezig met verbouwen (om het dus beter te maken)
- genoeg zwembaden ( mogen wel een likje verf gebruiken, maar dat zal wel goedkomen)
- Schone ruime en koele kamers met elke dag de service dat het schoongemaakt wordt
- ontbijt is ruim voldoende
- avondeten NIET doen hier, gewoon lekker buiten bij de locale tentjes.

Oh en als je hier zit boek nooit een taxi van het hotel maar boek er 1 net buiten het hotel scheelt soms 300 bath op een rit, dat keer 14 dagen is best wel geld.

Verder kun je voor alle vragen e.d. ontevredenheden terecht bij de balie, zij helpen je graag en zijn echt wel heel vriendelijk en medelevend.

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust ;)

Veel plezier in KRABI, nee het is geen bangkok of Phuket, maar wel een heel leuk stadje vlak aan zee met ruim voldoende bezienswaardigheden in de omgeving.

Kamertip: Ik zou kiezen voor een deluxe kamer aan het zwembad of een poolvilla met eigen zwembad de volgende keer, erg fijn en rustig :)
Datum van verblijf: juli 2017
Delvin-GRD, Guest Relations Manager van Krabi Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2017

Dear Roxie89,

SawadeeKrap!

It is a pleasure to have you as our guest and thank you for the kind compliments for our our resort.

We are very glad to learn through your review that you enjoyed your excellent stay with us.

From the impeccable service offered during breakfast to well-appointed room amenities, it is what our team takes pride in and we will continue to provide your home away from home whenever you visit us.

We look forward to welcoming you back to Krabi Resort again.

Yours sincerely,
Delvin Tan