“Perfecte ligging en alle comfort”
Beoordeling van Aonang Cliff Beach Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Aonang Cliff Beach Resort
Beoordeeld als nr. 7 van 111 hotels in Ao Nang
22 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel was een echte verademing. Het personeel is er vriendelijk, kan er goed engels en is erg behulpzaam. Het hotel heef teen uitstekende ligging, op 7 min wandelafstand tot het strand. Het ligt in de hoofdstraat van Ao Nang. Bij aankomst hebben we een gratis upgrade gekregen naar een kamer met alle comfort! Niets ontbrak en het was er kraaknet. De zwembaden bieden genoeg plek om te ontspannen. Het bovenste zwembad (ja alles ligt er op een heuvel ) is een infinity pool en geeft een prachtig uitzicht op de baai! Het ontbijt is er Westers en verzorgd! Een absolute aanrader!

Kamertip: Neem een kamer met zicht op de baai!
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig mooi en goed hotel waardoor we er steeds weer terug komen. Mooie kamers, vraag naar de Panorama View Rooms met adembenemend uitzicht over de Andamanzee met z'n kalksteenrotsen. Het ontbijt is goed verzorgd. Overal in het hotel is het personeel vriendelijk en gastvrij . Een afspraak maken bij de Spa voor een professionele masage is een aanrader. Sluit uw actieve dag af met een plons in de infinitypool op de 6e etage met een geweldig uitzicht. Wij hebben hier weer enorm genoten en zijn door de goede zorg van management en staf opnieuw verwend. Bedankt allemaal .

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
15 mei 2017 beoordeeld

Het verblijf in Aonang Cliff Beach Resort heb ik ervaren als een zeer aangenaam verblijf. Het personeel is erg vriendelijk en goed opgeleid. Ze halen er alles uit om de gasten het naar hun zin te maken. Wanneer ik nog een keer op vakantie ga naar Thailand zou ik zeker terug keren naar dit hotel. Echt een aanrader!

Kamertip: Kamers met uitzicht op zee zijn zeker aan te raden.
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
13 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met alle comfort. Geweldige locatie van het zwembad op het dak van het hotel met uitzicht op de zee. Dat geldt ook voor het ontbijtrestaurant. Een bad op het balkon is natuurlijk heel decadent, maar wel heel leuk. Geweldig personeel.

Kamertip: Kies voor ocean view
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
11 mei 2017 beoordeeld

Voor de 5e keer in 2,5 jaar tijd weer 2 weken in dit hotel gelogeerd. We zijn weer zoals gewoonlijk door management, staf en personeel ontzettend verwend. Deze keer waren onze volwassen kinderen en schoondochter ook mee en ook zij waren onder de indruk van de service en vriendelijkheid van het personeel. Hotel is centraal gelegen in Aonang en een perfect uitgangspunt om de omgeving te verkennen. Infinitypool met prachtig uitzicht over de Andamanzee. Thaise massage in de spa van harte aanbevolen. Prima ontbijt. Vraag naar de Panorama View kamers en geniet van het fantastische uitzicht. Wij zien nu al weer uit naar de volgende vakantie in dit heerlijke hotel

Kamertip: Vraag bij reservering naar de Panorama View rooms
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
aonangcliffbeach, ผู้จัดการ van Aonang Cliff Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2017

Dear Auke B

Thank you so much for your kind review. We are pleased to know that you enjoyed our lovely location and our genuinely helpful and friendly staff. It is also wonderful to hear that you were happy
We hope we will have the pleasure of welcoming you back Ao Nang Cliff Beach Resort soon.

Warmest regards,
Ao Nang Cliff Beach Resort Team

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekend in dit hotel verbleven en hoewel het niet direct aan het strand ligt is het zijn prijs en status zeker waard. Afstand tot strand is een paar minuten lopen.
Ondanks de verbouwingswerkzaamheden hier weinig tot geen last van gehad. Het zou misschien wel netjes zijn om hier bij het boeken dan wel inchecken over geïnformeerd te worden.
In feite bestaat het hotel uit drie gebouwen die tegen een Cliff zijn aangebouwd. Daardoor is het wel eens zoeken in het begin en heb je een aantal liften nodig om in de ontbijtzaal te komen of in het bovenste zwembad.
Er zijn twee zwembaden aanwezig.
De kamers zijn super, met een extra bad op het balkon. Wifi is goed en het ontbijt zeer uitgebreid en uitstekend.
Personeel is zeer vriendelijk.
Een echte aanrader en zou hier zo weer naar toe gaan.

Verbleef: April, 2017, reisde alleen
22 februari 2017 beoordeeld

Allereerst wil ik benadrukken dat ons oordeel vooral is gebaseerd op de kamers vanaf de 4e laag met nieuwbouw.
Wij zaten op de 7e verdieping in een panorama room met een fenomenaal uitzicht.
Het hotel heeft een prima ligging op 5 min van de kust.
De service is geweldig en het ontbijt op de 5e etage is uitstekend.
Iedere avond is er een goed buffet met muziek.
Een klein minpunt is de soms wat eenzijdige aanbod van de vleesgerechten.
Verder is het buffet prima.
Wat ons betreft heeft het hotel een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding.
Het zwembad op de 6e etage heeft een geweldig uitzicht op de baai.
Op sommige onderdelen verdiend het hotel een 5 sterren status.

Kamertip: De kamers vanaf de 6e etage hebben het mooiste uitzicht. Het tweede zwembad op de 6e etage is van g ...
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ao Nang bekeken
628 beoordelingen
op 1,1 km afstand
Centara Anda Dhevi Resort and Spa
Prijzen weergeven

In Aonang Cliff Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Aonang Cliff Beach Resort

Adres: 328, Moo 2, Ao Nang, Krabi 81000, Thailand
Telefoonnummer:
Locatie: Thailand > Provincie Krabi > Krabi > Ao Nang
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 spahotel in Ao Nang
Nr. 5 luxe hotel in Ao Nang
Nr. 7 romantisch hotel in Ao Nang
Nr. 7 familiehotel in Ao Nang
Prijsklasse: € 39 - € 696 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Aonang Cliff Beach Resort 4*
Aantal kamers: 97
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Agoda, Hotels.com, Expedia, Ctrip TA, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Aonang Cliff Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Aonang Cliff Beach Hotel Ao Nang

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?