Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Aonang Phu Petra Resort, Krabi Thailand(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
Sawadee.com
  • Inclusief ontbijt
Baan Habeebee Resort(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Phu Pha Ao Nang Resort and Spa(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Ban Sainai Resort(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 68 per nacht.

• Gratis parkeren
Krabi Resort(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Centara Grand Beach Resort & Villas Krabi(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig mooi en goed hotel waardoor we er steeds weer terug komen. Mooie kamers, vraag naar de Panorama View Rooms met adembenemend uitzicht over de Andamanzee met z'n kalksteenrotsen. Het ontbijt is goed verzorgd. Overal in het hotel is het personeel vriendelijk en gastvrij . Een afspraak maken bij de Spa voor een professionele masage is een aanrader. Sluit uw actieve dag af met een plons in de infinitypool op de 6e etage met een geweldig uitzicht. Wij hebben hier weer enorm genoten en zijn door de goede zorg van management en staf opnieuw verwend. Bedankt allemaal .

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
15 mei 2017 beoordeeld

Het verblijf in Aonang Cliff Beach Resort heb ik ervaren als een zeer aangenaam verblijf. Het personeel is erg vriendelijk en goed opgeleid. Ze halen er alles uit om de gasten het naar hun zin te maken. Wanneer ik nog een keer op vakantie ga naar Thailand zou ik zeker terug keren naar dit hotel. Echt een aanrader!

Kamertip: Kamers met uitzicht op zee zijn zeker aan te raden.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
13 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met alle comfort. Geweldige locatie van het zwembad op het dak van het hotel met uitzicht op de zee. Dat geldt ook voor het ontbijtrestaurant. Een bad op het balkon is natuurlijk heel decadent, maar wel heel leuk. Geweldig personeel.

Kamertip: Kies voor ocean view
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
11 mei 2017 beoordeeld

Voor de 5e keer in 2,5 jaar tijd weer 2 weken in dit hotel gelogeerd. We zijn weer zoals gewoonlijk door management, staf en personeel ontzettend verwend. Deze keer waren onze volwassen kinderen en schoondochter ook mee en ook zij waren onder de indruk van de service en vriendelijkheid van het personeel. Hotel is centraal gelegen in Aonang en een perfect uitgangspunt om de omgeving te verkennen. Infinitypool met prachtig uitzicht over de Andamanzee. Thaise massage in de spa van harte aanbevolen. Prima ontbijt. Vraag naar de Panorama View kamers en geniet van het fantastische uitzicht. Wij zien nu al weer uit naar de volgende vakantie in dit heerlijke hotel

Kamertip: Vraag bij reservering naar de Panorama View rooms
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
aonangcliffbeach, ผู้จัดการ van Aonang Cliff Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2017

Dear Auke B

Thank you so much for your kind review. We are pleased to know that you enjoyed our lovely location and our genuinely helpful and friendly staff. It is also wonderful to hear that you were happy
We hope we will have the pleasure of welcoming you back Ao Nang Cliff Beach Resort soon.

Warmest regards,
Ao Nang Cliff Beach Resort Team

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekend in dit hotel verbleven en hoewel het niet direct aan het strand ligt is het zijn prijs en status zeker waard. Afstand tot strand is een paar minuten lopen.
Ondanks de verbouwingswerkzaamheden hier weinig tot geen last van gehad. Het zou misschien wel netjes zijn om hier bij het boeken dan wel inchecken over geïnformeerd te worden.
In feite bestaat het hotel uit drie gebouwen die tegen een Cliff zijn aangebouwd. Daardoor is het wel eens zoeken in het begin en heb je een aantal liften nodig om in de ontbijtzaal te komen of in het bovenste zwembad.
Er zijn twee zwembaden aanwezig.
De kamers zijn super, met een extra bad op het balkon. Wifi is goed en het ontbijt zeer uitgebreid en uitstekend.
Personeel is zeer vriendelijk.
Een echte aanrader en zou hier zo weer naar toe gaan.

Verbleef: april 2017, reisde alleen