Aonang Cliff Beach Resort
US$ 72*
US$ 45*
  • Zwembad
Krabi Tipa Resort(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 80*
US$ 67*
  • Zwembad
Peace Laguna Resort and Spa(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 76*
US$ 62*
Krabi Resort(Ao Nang)
US$ 81*
US$ 68*
  • Gratis parkeren
Centara Anda Dhevi Resort and Spa(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 62*
US$ 52*
US$ 212*
US$ 178*
  • Inclusief ontbijt
Aonang Orchid Resort(Ao Nang)
US$ 61*
US$ 47*
  • Gratis parkeren
Krabi Aquamarine Resort(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 36*
US$ 32*
  • Gratis parkeren
Ananta Burin Resort(Ao Nang)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 56*
US$ 53*
US$ 109*
US$ 105*
FilterenAlle talen
13 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met alle comfort. Geweldige locatie van het zwembad op het dak van het hotel met uitzicht op de zee. Dat geldt ook voor het ontbijtrestaurant. Een bad op het balkon is natuurlijk heel decadent, maar wel heel leuk. Geweldig personeel.

Kamertip: Kies voor ocean view
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
11 mei 2017 beoordeeld

Voor de 5e keer in 2,5 jaar tijd weer 2 weken in dit hotel gelogeerd. We zijn weer zoals gewoonlijk door management, staf en personeel ontzettend verwend. Deze keer waren onze volwassen kinderen en schoondochter ook mee en ook zij waren onder de indruk van de service en vriendelijkheid van het personeel. Hotel is centraal gelegen in Aonang en een perfect uitgangspunt om de omgeving te verkennen. Infinitypool met prachtig uitzicht over de Andamanzee. Thaise massage in de spa van harte aanbevolen. Prima ontbijt. Vraag naar de Panorama View kamers en geniet van het fantastische uitzicht. Wij zien nu al weer uit naar de volgende vakantie in dit heerlijke hotel

Kamertip: Vraag bij reservering naar de Panorama View rooms
  • Verbleef: April, 2017, reisde met familie
aonangcliffbeach, ผู้จัดการ van Aonang Cliff Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2017

Dear Auke B

Thank you so much for your kind review. We are pleased to know that you enjoyed our lovely location and our genuinely helpful and friendly staff. It is also wonderful to hear that you were happy
We hope we will have the pleasure of welcoming you back Ao Nang Cliff Beach Resort soon.

Warmest regards,
Ao Nang Cliff Beach Resort Team

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekend in dit hotel verbleven en hoewel het niet direct aan het strand ligt is het zijn prijs en status zeker waard. Afstand tot strand is een paar minuten lopen.
Ondanks de verbouwingswerkzaamheden hier weinig tot geen last van gehad. Het zou misschien wel netjes zijn om hier bij het boeken dan wel inchecken over geïnformeerd te worden.
In feite bestaat het hotel uit drie gebouwen die tegen een Cliff zijn aangebouwd. Daardoor is het wel eens zoeken in het begin en heb je een aantal liften nodig om in de ontbijtzaal te komen of in het bovenste zwembad.
Er zijn twee zwembaden aanwezig.
De kamers zijn super, met een extra bad op het balkon. Wifi is goed en het ontbijt zeer uitgebreid en uitstekend.
Personeel is zeer vriendelijk.
Een echte aanrader en zou hier zo weer naar toe gaan.

Verbleef: April, 2017, reisde alleen
22 februari 2017 beoordeeld

Allereerst wil ik benadrukken dat ons oordeel vooral is gebaseerd op de kamers vanaf de 4e laag met nieuwbouw.
Wij zaten op de 7e verdieping in een panorama room met een fenomenaal uitzicht.
Het hotel heeft een prima ligging op 5 min van de kust.
De service is geweldig en het ontbijt op de 5e etage is uitstekend.
Iedere avond is er een goed buffet met muziek.
Een klein minpunt is de soms wat eenzijdige aanbod van de vleesgerechten.
Verder is het buffet prima.
Wat ons betreft heeft het hotel een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding.
Het zwembad op de 6e etage heeft een geweldig uitzicht op de baai.
Op sommige onderdelen verdiend het hotel een 5 sterren status.

Kamertip: De kamers vanaf de 6e etage hebben het mooiste uitzicht. Het tweede zwembad op de 6e etage is van grote klasse.
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
11 januari 2017 beoordeeld

mooi hotel/ vriendelijk personeel die het je naar je zin proberen te maken/goede bedden/nette kamers/2 mooie zwembaden/ het bovenste zwembad met spectaculair uitzicht/ helemaal bovenop het dak een mooie lounge lokatie met denk ik het mooiste uitzicht van ao nang. Op loopafstand van het strand en vele gezellige restaurantjes en winkeltjes. Met de longtailboot naar Railey beach een aanrader. Het avondbuffet is lekker en veel keus

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner