25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekend in dit hotel verbleven en hoewel het niet direct aan het strand ligt is het zijn prijs en status zeker waard. Afstand tot strand is een paar minuten lopen.
Ondanks de verbouwingswerkzaamheden hier weinig tot geen last van gehad. Het zou misschien wel netjes zijn om hier bij het boeken dan wel inchecken over geïnformeerd te worden.
In feite bestaat het hotel uit drie gebouwen die tegen een Cliff zijn aangebouwd. Daardoor is het wel eens zoeken in het begin en heb je een aantal liften nodig om in de ontbijtzaal te komen of in het bovenste zwembad.
Er zijn twee zwembaden aanwezig.
De kamers zijn super, met een extra bad op het balkon. Wifi is goed en het ontbijt zeer uitgebreid en uitstekend.
Personeel is zeer vriendelijk.
Een echte aanrader en zou hier zo weer naar toe gaan.

Verbleef: april 2017, reisde alleen
22 februari 2017 beoordeeld

Allereerst wil ik benadrukken dat ons oordeel vooral is gebaseerd op de kamers vanaf de 4e laag met nieuwbouw.
Wij zaten op de 7e verdieping in een panorama room met een fenomenaal uitzicht.
Het hotel heeft een prima ligging op 5 min van de kust.
De service is geweldig en het ontbijt op de 5e etage is uitstekend.
Iedere avond is er een goed buffet met muziek.
Een klein minpunt is de soms wat eenzijdige aanbod van de vleesgerechten.
Verder is het buffet prima.
Wat ons betreft heeft het hotel een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding.
Het zwembad op de 6e etage heeft een geweldig uitzicht op de baai.
Op sommige onderdelen verdiend het hotel een 5 sterren status.

Kamertip: De kamers vanaf de 6e etage hebben het mooiste uitzicht. Het tweede zwembad op de 6e etage is van grote klasse.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
11 januari 2017 beoordeeld

mooi hotel/ vriendelijk personeel die het je naar je zin proberen te maken/goede bedden/nette kamers/2 mooie zwembaden/ het bovenste zwembad met spectaculair uitzicht/ helemaal bovenop het dak een mooie lounge lokatie met denk ik het mooiste uitzicht van ao nang. Op loopafstand van het strand en vele gezellige restaurantjes en winkeltjes. Met de longtailboot naar Railey beach een aanrader. Het avondbuffet is lekker en veel keus

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
2 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk hotel...centraal gelegen
Ontbijtzaal was in een hoger gelegen gebouw...was aan te lopen maar je kon ook bij de receptie aangeven dat je gebracht wilde worden.
Het ontbijt was heerlijk...vers en uitgebreid
Veel keus...warm en koud en zalige koffie
Hele vriendelijke en behulpzame bediening...vooral een dame genaamd Add. Zij sprong er echt uit...goed in haar werk en zo aardig.
Zwembad bij lager gelegen gebouw en een zwembad bij het hoogste gebouw met een prachtig zicht op rotsen en zee
Mooie ruime kamers met een prima badkamer met een flinke inloopdouche.
Minpuntje was dat wij een kamer boven de lobby hadden...veel herrie van de drukke, doorgaande weg als je met de deur van het balkon open wilt slapen
Maar echt een prima hotel waar ik zo opnieuw zou willen verblijven

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
aonangcliffbeach, Manager van Aonang Cliff Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Dear Bart v,

And behalf of Aonang Cliff Beach Management,we would like to thank you very much for taking time to review your stay at our hotel. We are happy indeed to know that you really enjoyed your stayed.Thank you as well for all your compliments for our pool, location ,and a good compliment for our GRO (GUEST RELATION OFFICER)named KHUN ADD, who was really assisting you very well ;

It is wonderful to hear when guests feel that they have everything they need with us and do not have to go anywhere else to experience bliss!

Again, thank you for your review and for choosing Ao Nang Cliff Beach Resort for your stay in Krabi. We hope to be able to welcome you back here soon.

Warmest regards,
Ao Nang Cliff Beach Resort Team

8 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is prima, kamers zijn schoon maar aan opknapbeurt toe. Hotel is momenteel aan het renoveren echter wordt dit niet op de site noch door personeel vermeld. Bij aankomst werden we hier dan ook door verrast.

Wifi op kamers is niet overal optimaal. Wij hadden 2 kamers en op één kamer was er nauwelijks wifi te ontvangen.

Ontbijt is gemiddeld, personeel bij ontbijt niet zo aardig. Bij de receptie zijn ze aardiger en spreken redelijk goed engels.

2 Zwembaden; rooftop en nog een zwembad tussen de twee gebouwen in. Genoeg ligbedden aanwezig.

Het privé strand vond ik teleurstellend. Strand is niet echt schoon en in het water kan je niet zwemmen. Tenzij je het vieze, blubberige zand aan je voeten niet erg vindt. Je kunt er wel relaxen op een van de hangmatten of ligkussens.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
aonangcliffbeach, Manager van Aonang Cliff Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2016

Dear ago,

Thank you for choosing Aonang Cliff Beach Resort as your holiday destination. We sincerely appreciate you taking the time sharing your experience and thanks for the great comment about the location