Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Huis was niet goed schoongemaakt, doucheputje verstopt met haren. Huis met heel veel daglicht. Huis lag op ruimen kavel. Receptie is niet de hele dag open. Kan bij een 4 persons huisje 1 auto parkeren.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Leuk park, waar veel te doen is voor jonge kinderen (voor wat oudere kinderen is minder geschikt). Zo is er een klein zwembad binnen en buiten en is er een speelweide. Dit is erg leuk voor jonge kinderen. Park ziet er mooi uit en huisjes zijn gewoon prima en ziet er van de buitenkant gezellig uit..Je ziet alleen wel al dat de buitenkant begint te bladeren. Verder staan huisjes wel dicht op elkaar. Restaurant is wel aardig aan de prijs en gemiddeld qua niveau.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 mei 2019 via mobiele applicatie

Mei vakantie een week geweest! Huisje zeer vies bij aankomst. Extra schoongemaakt tot 2 keer aan toe. Onze hele zaterdag ochtend weg, omdat we moesten wachten.
We zaten midden tussen de gastarbeiders die voor veel overlast zorgde. Wij durfde daar niks van te zeggen, omdat we bang waren voor nog meer overlast.
We voelde ons zeker niet veilig.
Bij vertrek gemeld ontkende ze dat het gastarbeiders waren.
Vol ongeloof terug naar huis.Bij roompot gemeld eigen schuld had je het maar moeten melden.
Slechtse servies ooit.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Beste Europarcs,
Ik kom toch al langer regelmatig bij u op het park in de Rijp zo ook vandaag en heb ik met een vriendin, haar man en 4 kinderen gezwommen na het zwemmen wilde wij even wat drinken in Friends en Bites (Restaurant) en de kids lekker spelen boven.
Toen wij daar zaten waren er 2 medewerkers waarvan 1 flink tekeer ging over haar rooster tegen een collega waar wij bij zaten (midden in de zaal) zei heet Mona zo begreep ik.
niet echt netjes lijkt mij maar goed.
Zelf ben ik 8 jaar werkzaam geweest in de Horeca en ik heb geleerd klant is koning (tot een grens natuurlijk) en zijn er klanten dan is dat jou verdiensten en laat je de mensen welkom voelen zoals je je vak verstaat als gastvrouw.
Tot mijn verbazing zijn hier geen horeca mensen aan het werk, niemand komt drinken op opnemen, echt vrolijk dat je er bent ook niet en toen onze kinderen naar ons toe kwamen en zeiden mogen wij een pannenkoek wilde wij die bestellen voor ze maar was er geen personeel (ik stond met een kind op mijn arm aan de bar) en werd genegeerd want die zaten met zijn alle aan een tafel te eten en zagen mij staan maar zeiden nog even tegen elkaar blijf mooi zitten...
Ik vroeg of er nog iemand werkte waarop ik antwoord kreeg dat ze gesloten waren nu en wij maar even moesten wachten tot hun waren uitgegeten.
?Huh dicht om gezamenlijk te gaan eten?

(deur alles open niks over gehoord dicht is iedereen uit je zaak deur op slot)
Naar mijn idee eet je dan om de beurt en help je je klanten maar goed als laatste zei Mona nog: ja wij vinden het heel belangrijk om samen te eten dus tja.

Ik heb dit nog nooit mee gemaakt en dat sommige een andere mentaliteit hebben hierin kan maar als er geen klanten meer komen heeft ook zei geen inkomsten.
Ik wil hier toch een klacht over indienen, zo jammer dat jullie zulk personeel hebben staan die niet graag werken en jullie gasten niet belangrijk lijken te vinden!

Wij zijn in ieder geval na een raar horeca bezoek in De Rijp ergens gaan eten waar we wel welkom waren.
Wij waren niet alleen maar wat die klanten gedaan hebben geen idee!

Jullie park is prachtig!! Nu nog personeel die hun werk met passie doen dan zijn jullie weer helemaal top

Vol ongeloof !
Met vriendelijke groeten
Samantha

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben al diverse Europarcs parken bezocht en dit park was ook prima in orde. Keurig huisje, leuk aan het water, je zou lekker kunnen vissen vanaf je eigen terrasje.
Het was nogal somber weer, maar in de zomer zal het echt een aanrader zijn, ook voor gezinnen met kinderen.
Zwembad is klein, maar wel leuk. Restaurant is helemaal top.
Wij hebben geen aanmerkingen.

Datum van verblijf: december 2018