“jammer”
Beoordeling van Brasserie De nieuwe Kraag

Brasserie De nieuwe Kraag
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Zaamslag
5 mei 2019 beoordeeld

Regelmatig bezoeken wij restaurants in de regio Zeeuws Vlaanderen altijd nieuwsgierig naar ontvangst inrichting bediening en vooral wat er tafel en bord komt.

Op een vroege zaterdagavond zonder reservering met twee gaan eten met een blije ontvangst was het geen probleem restaurant was nog niet voor de helft bezet

Bediening door vriendelijke jongemannen uitstekend en attent.

Zeer storend was het geluid uit de keuken hard roepen praten en lachen.

Na bestellen kwam er op een bord mix grill vier stukken vlees dotje zaadscheutjes, en verstopt daaronder twee eetlepeltjes donker gebakken groenten, bak frites, potje barbeque saus en mayonaise.

Dat was een tegenvaller de presentatie en kleine toevoegingen kunnen wij thuis veel beter !

Wat ons vaak opvalt in vele restaurants, waar is de creativiteit in de keuken met een vakkundige keuken vele groothandels en regio produkten vlakbij en dan helemaal nixxxxx, is dat geen interesse in je vak luiheid of ze betalen toch wel ?

Je kan voor weinig kosten kleine verrassingen presenteren wel nodig wat extra passie en enthousiasme, als die er niet zijn dan slaan wij het restaurant de volgende keer over.

Datum van bezoek: mei 2019

19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodje tonijn en salade scampi goed van smaak, relatief kleine salade en jammer dat er geen brood bij geserveerd werd.
Verder was het niet mogelijk om kraanwater te serveren bij onze lunch met wijn. Dat moest perse Spa blauw zijn.
Het is overigen wel een prachtige salade

Datum van bezoek: april 2019
4 april 2019 beoordeeld

We zijn hier eenmaal gaan dineren en dat was van een gemiddelde kwaliteit. De bediening niet bijster professioneel. Afgelopen weekend terug geweest om koffie te drinken. We namen plaats in de nieuwe serre maar daar was het erg hoog. De bediening liet vrij lang op zich wachten en bij het afreken moesten wij tot onze verbazing € 5.00 afreken voor twee gewone koffies. Daarmee is de nieuwe Kraag de duurste van Terneuzen en omgeving!

Datum van bezoek: maart 2019
16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker. Veel en erg goed. Vriendelijke bediening. Denkt mee! Een minpuntje: groente was erg weinig. Maar vlees was perfect. Onze mede gasten waren zeer tevreden over de vis, herten biefstuk en vispannetje. Heel gezellige indeling Kortom zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
1 augustus 2018 beoordeeld

Gezellig met 4 man uit eten gegaan bij de pas geopende Nieuwe Kraag.in Terneuzen.
Pas geopend en toch al een team dat geweldig aan elkaar is ingespaald,maar dat niet alleen het eten was uitmuntend en zeker is dat we er nog eens terug gaan komen.Ook timmeren ze via de sociale media goed op de weg

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Brasserie De nieuwe Kraag bekeken, bekeken ook

In Brasserie De nieuwe Kraag geweest? Deel je ervaringen!