“Mooie gerenoveerde zaak.”
Beoordeling van Brasserie De nieuwe Kraag

Brasserie De nieuwe Kraag
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Zaamslag
4 april 2019 beoordeeld

We zijn hier eenmaal gaan dineren en dat was van een gemiddelde kwaliteit. De bediening niet bijster professioneel. Afgelopen weekend terug geweest om koffie te drinken. We namen plaats in de nieuwe serre maar daar was het erg hoog. De bediening liet vrij lang op zich wachten en bij het afreken moesten wij tot onze verbazing € 5.00 afreken voor twee gewone koffies. Daarmee is de nieuwe Kraag de duurste van Terneuzen en omgeving!

Datum van bezoek: maart 2019

16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker. Veel en erg goed. Vriendelijke bediening. Denkt mee! Een minpuntje: groente was erg weinig. Maar vlees was perfect. Onze mede gasten waren zeer tevreden over de vis, herten biefstuk en vispannetje. Heel gezellige indeling Kortom zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
1 augustus 2018 beoordeeld

Gezellig met 4 man uit eten gegaan bij de pas geopende Nieuwe Kraag.in Terneuzen.
Pas geopend en toch al een team dat geweldig aan elkaar is ingespaald,maar dat niet alleen het eten was uitmuntend en zeker is dat we er nog eens terug gaan komen.Ook timmeren ze via de sociale media goed op de weg

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Brasserie De nieuwe Kraag bekeken, bekeken ook

In Brasserie De nieuwe Kraag geweest? Deel je ervaringen!