“Wat een botte eigenaar”

Jasmine Cafe House
Geclassificeerd als nr. 26 van 60 Restaurants in Tanah Rata
Keukens: Maleisisch
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de terugweg naar ons hotel hier een dessert gegeten. Als je de krantenknipsels moet geloven aan de muur denk je hier moeten we zijn. De werkelijkheid is anders.
Wat een hele botte onvriendelijke man.
Heel kortaf en bot in de omgang.
Kan beter slager worden ipv restaurant te runnen. Zijn zoon die ook in de zaak staat is uit hetzelfde hout gesneden. Ook onvriendelijk.
Dessert is niet lekker.
Er zijn heel veel restaurants waar je beter kunt eten met vriendelijke bediening.
Ik zou hier geen euro meer besteden.

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zagen op de heenweg naar een ander restaurant de Nederlandse vlag hangen. Nadat we heerlijk gedineerd hadden, zijn we op de terugweg langs Jasmine café gegaan. Grappig ingericht met allemaal Oranje kleuren en vaantjes van Nederlandse voetbalclubs.
We hadden bedacht hier een dessert te nemen, maar de kaart viel erg tegen. Alleen een drankje gedaan. De eigenaar was totaal niet gastvrij en heeft geen woord met ons gewisseld. Het eten bij andere gasten zag er totaal niet aantrekkelijk uit, ook weinig patat.
Al met al ZEKER GEEN aanrader!

1 februari 2017 beoordeeld

Dit leuke restaurant wordt gerund door een man die ook ruim 15 jaar in Nederland een Chinees restaurant heeft gehad. Het restaurant hangt vol vaantjes en dassen van Nederlandse voetbalclubs. Mooi menukaart en het advies van de over opgevolgd; Gerookte eendenborst filet. Hij was heerlijk!!!!!

Gezellige uitbater die ook de tijd neemt om even te kletsen. Must see and eat!

31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eetcafé met Nederlands tintje: oranje muren en wat voetbalspul en dan heb je het wel gehad. Kan niet zeggen of personeel vriendelijk of onvriendelijk is, ze hebben misschien 3 woorden gezegd. Gastvrij is het in ieder geval niet. Eten was ook niet bijzonder. Zou hier niet nog eens naar toe gaan en het zeker ook niet aan anderen aanraden (eerder afraden).

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal Nederlandse mannen die met weemoed een kroketje willen eten na 2 weken Maleisië. Helaas helaas. "Groentekroket" met aardappelvulling en 1 maïskorrel. Smaakloos, vettig en zelfs 1 helemaal leeggelopen met vulling. Personeel was contactloos en de eigenaar was er maar had totaal geen behoefte aan contact. Kortom, bespaar jezelf deze trip down memory lane en een teleurstelling zoals de onze..

Reizigers die Jasmine Cafe House bekeken, bekeken ook

Cameron Highlands, Pahang

Tanah Rata, Cameron Highlands

In Jasmine Cafe House geweest? Deel je ervaringen!