Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen! Het is een kraaknette accomodatie. De omgeving is rustig. Het ontbijt was royaal en heel lekker. De gastvrouw was super behulpzaam en gaf ons zeer nuttige tips (restaurants en uitstapjes). Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

Aangenaam rustgevend verblijf, behulpzaamheid van Jaycee, voortreffelijk diner ter plaatse, verzorgde B&B of Hostel. Gereserveerde tour naar Mossy-Forest met de juiste organisatie bezocht. Is een aanrader.

Kamertip: kamer met uitzicht op het woud
Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Ik schrijf normaal nooit reviews, maar de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van de gastvrouwen was zo goed dat ik wel moest. Voor koppels die kort de Highlands aandoen is deze B&B ideaal. Badkamer is te delen, maar ik heb geen verschil gemerkt met een prive badkamer. Ontbijt is lekker. Jaycee heeft ons heel hard geholpen via Whatsapp om transport te vinden toen we problemen hadden er te geraken.

Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een fantastische tijd bij Jaycee en Jessica! Wat een fijne accommodatie; een fijne en schone kamer en badkamer en een goed bed. De gedeelde woonkamer en keuken waren ook heel fijn; er heerst in het hele appartement een hele fijne gastvrije en huiselijke sfeer. Het ontbijt (elke ochtend anders) was prima verzorgd. Ook de locatie is heel goed; wij konden onze huurauto voor de deur parkeren en lopen naar het centrum van Tanah Rata was heel goed te doen.
Zeker een aanrader dus!

Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi appartement op loopafstand van het centrum.van Tanah Rata en met mooie wandelingen en theeplantages in de buurt. Heel vriendelijk ontvangen. En het lekkerste ontbijt ooit. Zeker een aanrader om hier te verblijven voor je tijd in Cameron Highlands!

Datum van verblijf: oktober 2017