“Prijs kwaliteit een aanrader! ”
Beoordeling van L'Ardenave Cafe Restaurant

L'Ardenave Cafe Restaurant
Reserveren met
L'Ardenave Cafe Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Labeaume
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig terras met een prachtig zicht. Het eten werd mooi geserveerd en was heel lekker. De bediening was vriendelijk en correct. Prijs kwaliteit een aanrader. Wij komen hier zeker nog terug!

18 augustus 2017 beoordeeld

We zijn er 's avonds geweest, er was een heel gezellige sfeer.
Mooie omgeving, zicht op de rotsen, tafeltjes onder de bomen, overal lichtjes.
Bediening was rap en heel vriendelijk.
Wij kozen voor de vegetarische menu die echt excellent was.
Veel restaurants kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Prijs/kwaliteit zeker goed.

9 juli 2017 beoordeeld

mooie zaak, ruim terras, vriendelijke bediening, lekker gegeten. voor de kinderen is het leuk vertoeven niet ver van het water(ondiep) en je kan ze in het oog houden. was wel een kleine kaart + dagschotel.

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben genoten van onze lunch op het terras met prachtig uitzicht op het water en de rotsen. De salades waren verzorgd en lekker. De planche de charcuterie was een aanrader.
Supervriendelijke bediening . Komen nog terug !

26 mei 2016 beoordeeld

Het was niet druk, op elke wens is de dienster onmiddellijk ingegaan! Romantisch getafeld met twee aan het water en genoten van een heerlijk diner in een uniek kader. De kaart is zeer klein, maar wat geserveerd wordt was met een special touch overheerlijk klaargemaakt. Het was trouwens de eerste keer dat ons karafje wijn in een gekoelde emmer werd geplaatst! Voor de luttele euro's die we meer betaalden dan gewoonlijk werden we heerlijk verrast, ook al omdat dit een toeristische plek is waar je makkelijk van de mensen kan profiteren! Niet dus! Hoedje af!

In L'Ardenave Cafe Restaurant geweest? Deel je ervaringen!