“Prachtige plek in een prachtig gebied!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van GITES LES CERISIERS

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige plek in een prachtig gebied!”
Beoordeeld op 4 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

We hebben een heerlijke week gehad in de Drôme. We hebben mooie wandelingen gemaakt, leuke marktjes bezocht en lekker kunnen ontspannen. Onze gÎte 'Romarin' was ruim en comfortabel. We hadden een overdekt terras en een stukje privé tuin met toegang tot het fijne zwembad. De ontvangst was hartelijk en we kregen veel tips over de omgeving (wandelingen, restaurants, bezienswaardigheden enz.) Al met al een plek om nog eens naar terug te keren!

Datum van verblijf: juli 2019
sambeekha ...
Alkmaar, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Een prachtig stukje Frankrijk!”
Beoordeeld op 2 oktober 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Prachtige gites in een zeer mooie omgeving in de buurt van herbouwde Mirabel. We hebben 2 weken genoten van ons huisje Tournesol. Ruime gite met meerdere slaapkamers en 2 badkamers. De ochtendzon lekker op het terras, zodat we heerlijk buiten konden ontbijten. De omgeving met heuvels, de rust, de ochtendgeluiden van de vogels, alles hebben we goed in ons op kunnen nemen. Daarnaast zijn de eigenaren uiterst vriendelijk en behulpzaam! In de omgeving zijn diverse mooie plaatsen om te bezoeken, zoals Mirmande, Saou, het chateau in Grignan, maar er zijn ook prachtige wandelingen te maken, bv naar de waterval Chute de la Druisse.

Datum van verblijf: september 2018
bartv869
Meounes-les-Montrieux, Frankrijk
Niveau 5 bijdrager
84 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 37 nuttige stemmen
“Een droom in de Drome”
Beoordeeld op 7 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Wij waren hier inmiddels voor de 2e keer.

Een toplocatie: mooi terrein met alle privacy, fantastisch ruime en luxeuze gites, alle informatie omtrent de omgeving, wandelingen, restaurantjes en andere voorhanden, een uiterst vriendelijke eigenaar, centraal gelegen voor kleine en grote uitstappen naar de vercors, de Rhone, de ardeche en uiteraard de Drome zelf.
Wij genoten opnieuw ten volle van de rust die het terrein en zijn omgeving te bieden heeft.

A la prochaine...

4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“fantastisch”
Beoordeeld op 11 juli 2018 voor een verblijf in juni 2018

Wij hadden gite Romarin geboekt op de begane grond. heerlijke, ruime gite met heerlijk terras. Gite is erg compleet met grote badkamer met jacuzzi. op kleine afstand van een prachtig aangelegde tuin en zwembad. kleinschalig complex je komt heerlijk tot rust, prachtige omgeving. complex ligt ca. 500 van rivier de Drome. Aanrader

Datum van verblijf: juni 2018
pierrickd ...
Antwerpen, België
2 beoordelingen
“Toplocatie in de Drôme”
Beoordeeld op 3 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Toplocatie in een mooie regio. In de omgeving van Mirabel-et-Blacons valt veel te beleven en is zeer mooi.
De ontvangst is zeer hartelijk. De gastheren zijn zeer vriendelijk.
Je kan er ongelooflijk tot rust komen in een groene omgeving. Elke gîte heeft een eigen terras, wat ideaal is. De gîtes zijn goed uitgerust en onderhouden.
Een verblijf bij de gîtes cerisiers is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Je leeftijdgroep 25-34
EllenPetr ...
Leidschendam, Nederland
Niveau 6 bijdrager
122 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 25 nuttige stemmen
“Een schitterend uitzicht en een lekker groot zwembad”
Beoordeeld op 6 september 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Le Romarin, de gite die wij huurden, had alles wat je wenst. Naast een mooi uitzicht, een zalige jacuzzi, een kleine en compacte keuken, het feit dat je zo in en uitloopt en een stuk privé terras hebt, op het zuiden, bevelen we deze aan.
De eigenaren zijn aanwezig wanneer nodig. En hun hond Bengji is een schat!
Je loopt vanuit de gite de heuvel en trap af naar de winkel en restaurant.
En de rivier natuurlijk, al hebben wij die vanaf de motor vaak bezien, het zwembad vonden wij lekkerder om in te zwemmen.
De omgving heeft goede motorwegen en vergeet niet water mee te nemen voor onderweg!

Datum van verblijf: augustus 2016
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Partner
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Mensen met huisdieren
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Annelies ...
Rosmalen, Nederland
1 beoordeling
“Paradijsje in de Drome”
Beoordeeld op 17 augustus 2016 voor een verblijf in augustus 2016

Gite Les Vignes is de mooiste gite die wij ooit gehad hebben. Prachtig ingericht met een luxe uitstraling. Het ligt boven de gite Les Romarins. De isolatie is prima, wij hebben de buren niet gehoord. Slaap-zitkamer is ruim opgezet onder een schuin dak. Dat is waarschijnlijk de reden dat er geen hoge poten onder het bed zitten. Er is van hieruit een prachtig uitzicht op het dal. De kleine keuken is heel compleet ingericht. Veel pannen, waterkoker, broodrooster en magnetron. kookplaat heeft 2 pitten. De badkamer heeft een grote douche en een jacuzzi en is ruim van opzet. Daarnaast is er vlakbij een eigen stukje tuin met alweer een keuken met ook weer een koelkast, eettafel, barbecue en ligstoelen. Het zwembad is groot in een prachtig aangelegde tuin. De eigenaars zijn heel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reisgroep: Partner
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren