“Heel lekker ”

Keukens: Frans, Pizzeria, Hedendaags
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en goed eten ..drie gang menu voor 15€ ..zeer verse groenten .. en hmmm heel de 3 gang menu is een aanrader .. buiten op het terras of binnen ..

23 augustus 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan de Ardèche in dit restaurant 's middags gegeten.
We waren verrast dat er voor mijn vrouw een volledig glutenvrij dagmenu bestond.
In dit menu was er keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en wel VIJF desserts.
Ongelofelijk en voor een zeer economische prijs.
Ook het normale dagmenu was perfect en superlekker !!!

De kinderen hebben verse pizza's gegeten die enorm groot EN lekker waren. De vriendelijke bediening was top !!!

Kortom : aanrader !!!

3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten met 11 personen, bijna allemaal het 'menu du jour' voor 14€. Lekker menu met voldoende keuze. Heel vriendelijk personeel.

28 april 2016 beoordeeld

De Bediening was prima, het 3 gangen menu was uitgebreid en alles was smaakvol
Klein terras maar binnen veel plek het zag er gezellig uit

20 juni 2015 beoordeeld

Bij het bezoeken van de stad hier een plat de jour genomen. Bediening ala er zijn toch toeristen genoeg.
Eten hoofdschotel confit de canard met pasta en worteltje. Zeer kleine plat met geen smaak in de pasta.
Dessert waren bijna uit geput dus gedwongen een ijsje te nemen.
Toeristenval, walk on

annelor07, Propriétaire van Le Baratin de l'Ardoise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2015

Madame, monsieur,

Je suis navrée que notre plat du jour ne vous ai pas satisfais, je me permet toutefois de vous faire remarquer que les tagliatelles fraîches était assaisonnée avec un pesto préparé avec du basilic frais acheter le jour même au marcher et les carottes on étés cuisinées avec des échalotes confites et déglacées au jus d'orange (pressé off course!). Juste quelques petites précisions afin de clarifier votre commentaire.
En ce qui concerne les desserts nous considérons que le choix ( 5 desserts tous fait maison ) est assez vaste pour un menu du jour a 14€, cela étant dit on ne peux pas plaire a tout le monde, la cuisine restant une affaire de Gout !
Vous recevoir a nouveau et rectifier votre mauvaise opinion serai un réel plaisir !
Cordialement
Anne-Laure et son équipe !

Reizigers die Le Baratin de l'Ardoise bekeken, bekeken ook

In Le Baratin de l'Ardoise geweest? Deel je ervaringen!