“Ideale vakantiewoning voor een ontspannen vakantie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
ads628
1 beoordeling
“Ideale vakantiewoning voor een ontspannen vakantie”
Beoordeeld op 22 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Prachtig accommodatie, op prima locatie aan de rand van het mooie en levendige plaatsje Nyons. We hebben een schitterende, ontspannende en rustige vakantie gehad in dit ruime, schone, van werkelijk alle gemakken voorziene huis. We hebben genoten van het heerlijke (verwarmde) zwembad, van de prachtige terrassen, de mooie tuin en de rust. Ook waren we heel blij met de airco tijdens deze hete zomer! Bakkertje op 300 meter voor heerlijke croissants bij het ontbijt, twee grote supermarkten op 1 kilometer, 5 minuten lopen naar het centrum van Nyons met z'n vele gezellige terrasjes, winkeltjes en een leuke markt op donderdagochtend. Nyons is bovendien een goede uitvalsbasis voor mooie trips in de prachtige Drôme Provençale en de Provence. De communicatie met de eigenaar is fantastisch! Els geeft goede tips en is zeer behulpzaam. Alles aan dit huis en deze vakantie overtrof onze verwachtingen! We komen hier heel graag nog een keer terug!

Datum van verblijf: juli 2019
28 aug 2019
Dank u wel voor uw review ! Het doet ons enorm plezier dat u genoten heeft van de vakantie en graag een keertje terugkomt. We waren erg blij u als onze gasten te mogen ontvangen en wensen u veel energie om de dagdagelijkse routine weer op te pakken.
Anne-Mari ...
Aarle-Rixtel, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Tweede bezoek”
Beoordeeld op 2 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De tweede keer in Le Clos, de keuken wit was een mooie opknapper. De badkamer helemaal. Ook de licht inval in de hal en badkamer helemaal goed.

Het uitzicht, dat staat op de site en daar staat tegenover dat het heel rustig is en je meteen in het centrum bent. Paar minuten te voet. Goede bakker om de hoek, krantje scoren paar meter verder. En bij de coöperatief lekkere wijn en olijfolie voor thuis om na te genieten.

Op dit moment zijn we aan de laatste avond van ons verblijf begonnen. Heerlijke week gehad met super mooi weer.

We komen zeker terug!

Datum van verblijf: juli 2016
3 jul 2016
Dank je wel voor deze mooie review ! Het doet ons altijd erg plezier als we kunnen bijdragen in een ontspannende vakantie. Het is belangrijk voor ons dat onze gasten weten wat ze kunnen verwachten, dus we zijn ook blij te lezen dat de site voldoende informatie gaf over de woning en haar ligging. Het was een plezier jullie weer te mogen verwelkomen en verwelkomen jullie in de toekomst natuurlijk graag terug. Ondertussen proberen we de woning beetje bij beetje verder te verbeteren. Wie weet welke leuke (hopelijk toch) verrassingen er dan te wachten staan.
LieveV183
1 beoordeling
“Zeer aangename eerste kennismaking met comfortabel en charmant huis en streek”
Beoordeeld op 5 juni 2016 voor een verblijf in april 2016

Leuke vakantie met 3 tieners gehad in dit heel gezellig en comfortabel ingericht huis met verwarmd zwembad. Perfecte uitvalsbasis om de mooie omgeving te leren kennen en diverse activiteiten te ondernemen, maar ook gewoon relaxen en genieten van de dag kon hier perfect!

Datum van verblijf: april 2016
Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 35-49
3 jul 2016
Dank je wel Lieve voor deze review. We zijn altijd super-blij als mensen genieten van de woning en we een steentje kunnen bijdragen in een ontspannende vakantie. We hopen jullie nog terug te mogen verwelkomen, de DVD collectie is al aangevuld en staat te wachten :-).
395leenp
“Geweldig”
Beoordeeld op 30 mei 2016 voor een verblijf in mei 2016

We hebben een prachtige vakantie doorgebracht in Le Clos du Papoune. Het huis was heel erg netjes. Alle materiaal is voorzien in de keuken (en werkt), er is meer dan voldoende bestek en glazen. We hadden speciaal gekozen voor een huis in het centrum, dus is het normaal dat je geen weidse zichten hebt, maar de tuin was heel mooi en je zit toch steeds privé. Het was fantastisch dat we alle boodschappen en uitstapjes naar Nyons te voet konden doen. We kijken al uit om volgend jaar opnieuw te boeken.

Datum van verblijf: mei 2016
Reisgroep: Echtgenoot/partner
6 jun 2016
Beste Leen, Dank je wel voor deze mooie review. We zijn altijd blij als onze gas ten genieten van hun vakantie, daarvoor doen we uiteindelijk, om iedereen een ontspannende vakantie te kunnen bezorgen. We zullen jullie met plezier wederom verwelkomen in Le Clos du Papoune en zullen ons 200% blijven inzetten om ervoor te zorgen dat er nog meer mooie ontspannende vakanties komen :-). Met vriendelijke groet, Els
betty b
2 beoordelingen
“Mooie en rustige villa vlakbij centrum Nyons”
Beoordeeld op 17 mei 2015 voor een verblijf in april 2015

Beste Els,
Wij hebben een perfecte rit naar huis gehad (reeds in Antwerpen om 16.15 uur), dus pure luxe.
Opnieuw hebben we veel genoten van jullie accommodatie en van jullie goede zorgen. We hebben het geweldig goed gehad in jullie huis. Mooi, zonnig weer. Geen wolkje aan de lucht als het ware. Vorig jaar was dat af en toe wél het geval, maar toen waren er ook echt heel warme uitschieters tot 28 graden begin april…
Het huis is heel netjes en alles wordt super goed onderhouden. Onze slaapkamer in de torenkamer was prachtig ingericht. Vol boeken ook (alhoewel we daar geen tijd voor hebben gehad). In de woonkamer liggen stapeltjes dvd’s (ook geen tijd voor) en elders in het huis speelgoed voor de kinderen. Topper is natuurlijk het verwarmde zwembad. Was zalig warm, ook voor de kinderen die zich super geamuseerd hebben in en rond het zwembad. Ook op de duikplank !!! Lekkere restaurantjes in Nyons ontdekt, leuke terrasjes, mooie winkeltjes. Echt vakantie…
We zijn aan het nadenken om volgend jaar terug te gaan naar Nyons. De vakantie was super relax en het huis heeft binnenin opnieuw veel aan gezelligheid gewonnen. Meer bepaald de keuken (toch de cruciale ruimte in een woning) is heel erg aangenaam geworden. Was vorig jaar een beetje donker, maar nu vernieuwd en in het wit, wat een mooi resultaat. Dank voor alle veranderingen die jullie jaar op jaar aanbrengen om het de gasten top naar hun zin te laten hebben.
Dank ook voor alle kleine en grote attenties.
Met zonnige groeten,
Paasvakantie 2015.

Datum van verblijf: april 2015
Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Reisgroep: Young Children
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
14 jun 2015
Beste Willy, het was een plezier om jullie weer te mogen verwelkomen in onze woning. Het is ook leuk om te lezen dat de verbouwingen die we uitvoeren om te proberen de woning te verbeteren geaprecieerd worden. We zitten boordevol ideeën voor meer verbouwingen, dus misschien is er volgend jaar weer iets nieuws te ontdekken. Het doet ons plezier dat onze gasten van het huis genieten. Voor ons is het een tweede thuis, plek om tot rust te komen en samen te zijn met de familie. Als anderen zich bij ons thuis voelen zijn we dus superblij ! Met vriendelijke groet, Els voor Le Clos du Papoune
Anne-Mari ...
Aarle-Rixtel, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijk rustig.”
Beoordeeld op 15 september 2014 voor een verblijf in september 2014

Zo'n 5 minuten wandelen van het centrum van Nyons maar toch heerlijk rustig. Veel privacy door de hoge haag. Aankomst en vertrek op zondag is ook zeer prettig. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2014
Hoe was de sleuteloverdracht?
Reisgroep: Echtgenoot/partner
betty b
2 beoordelingen
“Super verwarmd zwembad in Nyons. Nyons is super levendig en de regio is zeer mooi.”
Beoordeeld op 20 april 2014 voor een verblijf in april 2014

Superb holiday ! We will come again !

The villa is situated in a very calm and practical area. Grocery shopping does not take much time. The weather was great and the kids had so much fun in the pool, playing tennis, fetching insects,.... that we have not had enough time to visit this beautifull region. Many thanks for the excellent care, like e.g. Marie at the villa, the hamac (brought during our stay, wow !), the nice temperature of the heated pool as promised, the quietness of the place, ....

Datum van verblijf: april 2014
Algemene staat van de woning Beddengoed & matrassen
Keuken & keukengerei Hoe schoon was de badkamer?
Overige faciliteiten & voorzieningen Service
Pluspunten: De praktische ligging van de woning: rustig en toch vlakbij bakker en supermarkt.
Minpunten: Niets. Rien. Dat we naar huis moesten.
Reisgroep: Kleine kinderen
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
26 nov 2014
We are very happy you liked your holiday and look forward to receiving you again soon. The hammock is ready already :-).
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren