“Paradijsje in Nyons”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
4* appartement met zicht op natuur en op loopafstand van het oude centrum.
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Paradijsje in Nyons”
Beoordeeld op 20 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019

Na jaren heerlijke vakanties in Condorcet zijn wij Nanette en Christon ‘gevolgd’ naar hun nieuwe paradijsje in Nyons. De ontvangst was weer als vanouds heel warm en hartelijk en we hadden echt het gevoel weer thuis te komen bij goede vrienden!! Vanuit onze loft op de bovenste verdieping (werkelijk van alle gemakken voorzien) hebben we genoten van de gezelligheid bij de table d’hotes met de uitstekende kookkunsten van Christon (hij heeft het zeker nog niet verleerd!!), de super wijnproeverij lekker op het terras, de mooie tuin met het heerlijke zwembad en niet te vergeten het gemak waarmee je even het leuke centrum van Nyons in loopt met de vele terrasjes en activiteiten in de zomermaanden. Het blijkt ook een prima uitvalbasis te zijn voor de vele mooie wandelingen die wij weer in deze schitterende omgeving hebben kunnen maken. We komen zeker terug!!

Datum van verblijf: augustus 2019
20 aug 2019
Heel erg bedankt voor jullie superfijne review. Dat geldt ook voor ons... Jullie beschrijven precies wat wij graag aan onze gasten willen bieden. Heel graag tot onze volgende ontmoeting!
Odyssey12 ...
Almere, Nederland
1 beoordeling
“Prachtig van alle gemakken voorziene loft in gezellig frans stadje.”
Beoordeeld op 9 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

De loft is geweldig om te verblijven en van alle gemakken voorzien, zelfs een wasmachine, met een prachtig uitzicht . Gelegen in gezellig stadje met leuke markt en terrasjes en regelmatig avonds live muziek op straat. Als kers op taart zeer gastvrije eigenaren, waar ook de table d'hote verrukkelijk was en zeer gezellig. Kortom Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Je leeftijdgroep 50-64
9 aug 2019
Dank jullie wel! Fijn dat jullie ervaren hebben wat we graag onze gasten aanbieden.
Linda W
1 beoordeling
“Mooi gelegen vakantie appartement”
Beoordeeld op 27 juli 2019 voor een verblijf in juni 2019

Een prachtig oud en luxueus gerestaureerd herenhuis. Ondanks de warmte een aangenaam koel huis
Heerlijke bedden en een fijne badkamer. Van alle gemakken voorzien.
Van harte aanbevolen!

Datum van verblijf: juni 2019
28 jul 2019
Dank voor jullie beoordeling, het was leuk en gezellig jullie als onze gasten te hebben.
Maxitaxi7 ...
2 beoordelingen
“Sfeervol appartement met verrassende extra's aan de rand van het oude stadscentrum.”
Beoordeeld op 5 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

Smaakvol ingericht appartement in een historisch pand vlakbij het centrum van Nyons. Prachtig uitzicht. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, met extra’s zoals wasmachine en vaatwasser.
Er wordt een heerlijke table d'hôtes verzorgd door de gastvrije, meedenkende eigenaren. Een aanrader, we komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: mei 2019
7 jun 2019
Dank jullie wel voor deze beoordeling en we verwelkomen jullie heel graag weer een volgende keer! Zonnige groet, Nannette
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren