“Boeiende smaakcombinaties. ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Ubachsberg
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de inspiratie menu met
zalm met sudashi jalapeño teriyaki.

Schelvis met Tom ka kai enz enz.

Boeiende combinaties die stuk voor stuk in de smaak vielen. Ja zelfs de zwezerik met zeewier.

De bediening is vlot en vriendelijk.

Een bijzonder hoogtepunt was het geitenkaas-sausje bij de bereiding van lams en de lamsschouder.

Vergeet ook niet de prachtige kazen te bestellen.

De Leuf heeft onze hoge verwachtingen prachtig ingelost en behoort zeker bij de top restaurants van de Benelux.

Datum van bezoek: mei 2019

28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even omrijden misschien, maar het helemaal waard. Fantastische service, heerlijke smaken, fijn interieur en als je blijft slapen in deze sfeervolle boerderij, wacht je ‘s morgens een ontbijt van dezelfde klasse als het diner. Top!

Datum van bezoek: oktober 2018
4 mei 2019 beoordeeld

Vorig jaar onder de indruk van de nieuwe signatuur van het jonge chef-koppel, erg benieuwd naar de ontwikkelingen.
We waren keurig op tijd, het terras was ditmaal niet ingedekt. We werden begeleid naar een tafel achterin het restaurant waar het toch wel donker was, gelukkig mochten we wisselen met eentje bij het raam, fijn. Enkele kleine aanpassingen in het interieur, de grote bloemstukken met witte amaryllissen vielen het meest op, mooi. Michelle van de Bunt heeft tijdelijk de rol van sommelière overgenomen.

Bediening was uitstekend verzorgd door een flinke brigade ondersteund door het gehele keukenteam, leuk. Correct met veel gezelligheid en uitgebreide uitleg.

Samengevat kunnen we stellen dat de signatuur met Aziatische invloeden die vorig jaar is ingezet is door ontwikkeld. Mooie volle smaken, gebalanceerde smakencombinaties met prima cuissons, scherp oog voor texturen en veel beleving aan tafel. Kortom de reis meer dan waard, bedankt!

Datum van bezoek: mei 2019
15 april 2019 beoordeeld

Buitengewone gastvrijheid, verrassende menu’s met oosterse inslag die de culinaire beleving alleen maar spannender maken en wijnen die met zeer veel zorg hierbij uitgezocht zijn. Wij zijn onder de indruk dat zo’n jong team dit alles met elkaar weet neer te zetten.
Kortom het is de ruim 200 km voor rijden meer dan waard.

Datum van bezoek: maart 2019
14 maart 2019 beoordeeld

Ik vond het de rit er heen meer dan waard. Zeer leuke locatie. Super aardige bediening. Heel verrassende creatieve gerechten.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant de Leuf bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Leuf geweest? Deel je ervaringen!