“Sivota bakery: tip nr 1 !!!”
Beoordeling van Sivota Bakery Cafe

Sivota Bakery Cafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Sivota
Keukens: Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
4 weken geleden beoordeeld

Erg prettige plek in charmante havenplaats Sivota. Diverse keren capuccino gedronken en ontbeten. Hele alerte, vriendelijke bediening! Alhoewel het niet uit de naam blijkt kun je er ook ‘s avonds heerlijk eten; mooie mengeling van traditionele en “hippere” gerechten. Kortom een aan te raden plek op alle uren van de dag! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van verschillende smaken zelfgemaakt ijs. Grote keuze, vriendelijk personeel en ff neerploffen op het terrasje aan de waterzijde. Gezellig haventje met leuke terrasjes. Zeker een bezoekje waard.

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier. Pannenkoeken, sandwich en caesar salad. Alles was heerlijk. Aardige ober. We dronken er een verse smoothie bij en granita. Zalig! Voor herhaling vatbaaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens onze vakantie zijn wij toevallig in het schitterende havenplaatsje Sivota beland. Na 1 keer te hebben gegeten bij Sivota Bakery Café, wisten we dat we hier vaker terug zouden komen. Het is ons favoriete restaurant van Lefkas geworden. Niet alleen door het heerlijke eten en de keuze hierin maar ook door het attente personeel. Fantastische prijs/ kwaliteitsverhouding, we zouden willen dat we dit cafe thuis in Nederland ook hadden. Een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Heerlijke gerechten. Pannekoeken om je vingers bij af te likken. Neem de Lila Pause. Ook lunchgerechten. Heerlijk aan het water zitten. Ober was de aardigste Griek van het eiland!! Service uitstekend!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Sivota Bakery Cafe bekeken, bekeken ook

In Sivota Bakery Cafe geweest? Deel je ervaringen!