“Een vaste waarde in de Westhoek.”
Beoordeling van De Hooipiete

De Hooipiete
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Lo-Reninge
Keukens: Belgisch
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een vaste waarde in de Westhoek. Zowel bediening als kwaliteit zijn super. U wordt steeds met een glimlach bediend, en daarbovenop zijn ook alle gerechten overheerlijk. Zeker een aanrader!

29 augustus 2020 beoordeeld

Uitstekende paling in 't groen, goede service, mooi terras, degelijke prijs. Een aanrader voor wie de westhoek bezoekt.

23 augustus 2020 beoordeeld

Lekkere brasserie langs de ijzer, wat een fantastisch mooi zicht geeft. Zeer lekkere entrecote gegeten, voor een acceptabele prijs. De hooipiete verhuurt ook motorboten waarmee je, zeker bij mooi weer, een mooie tocht kan maken op de Ijzer, Ieperlee,...

31 juli 2020 beoordeeld

Met 3 komen we toe na een reservatie voor een tafel voor 3 buiten op het terras. We krijgen eerst een tafel van 4 aangewezen, maar dan komt de mevrouw van het huis ons zeggen dat dit niet kan door de vele vraag naar een tafel buiten en kunnen we enkel een tafeltje voor 2 krijgen (70x70) waaraan je al krap zit met 2, laat staan voor 3!
Zonder verpinken vertelt ze ons dit en dat we 4 dagen op voorhand gereserveerd hebben, speelt blijkbaar niet mee.
We hebben bedankt, terug weg en ons zien ze daar nooit meer terug. Wellicht zijn er vele mensen die op zulke lompe manier werden behandeld.

Datum van bezoek: juli 2020
24 juli 2020 beoordeeld

groot terras achteraan met voldoende ruimte om veilig te genieten van een koffie tijdens Corona
vriendelijk personeel
kan druk zijn,
lekkere koffie

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Hooipiete bekeken, bekeken ook

Alveringem, West-Vlaanderen

Lo-Reninge, West-Vlaanderen

In De Hooipiete geweest? Deel je ervaringen!