“TEGENVALLEND RESTAURANTBEZOEK”

Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Audinghen
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Na het lezen van al die goede beoordelingen toch benieuwd maar helaas bedrogen uitgekomen .
Ja , het uitzicht is fantastisch als je ruim op voorhand een tafeltje aan het raam reserveerd . (hetgeen wij ook gedaan hadden en ook gekregen hebben )
Maar de trage en niet zo vriendelijke bediening is toch een groot minpunt voor zo een duurder restaurant . I
Voor wat betreft het eten had ik hun specialiteit genomen zijnde een gegrilde kreeft met coraalsaus . Welnu, ze komen een levende kreeft tonen aan tafel maar hetgeen ik voorgeschoteld kreeg was alles behalve vers ( de kreeft kwam gewoon niet los uit de scharen ) . Bovendien kreeg ik , maar ook de andere gasten die kreeft namen geen slabbetje tegen het smossen . Maar toen ik dit aan de kelner vroeg zei die dat dat afgeschaft was maar een tafeltje met waarschijnlijk vaste gasten die na ons kreeft aan 't eten waren hadden wel een slabbetje tegen het smossen gekregen . Toen ik de kelner daarop attent maakte ging hij gewoon weg zonder iets te zeggen . Neen hier kom ik niet meer terug . Dan zijn er betere en vriendelijkere restaurants te vinden zoals Le Cap in Escalles en ook Aqua'aile in Calais .

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant met een unieke ligging en een uitstekende keuken, vlotte en vriendelijke bediening , verse producten voor een zeer eerlijke prijs

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk dineren met uitzicht op Les Deux Caps én Engeland: genieten met een hoofdletter G! Het eten is heerlijk. Helaas niet veel keus als je veel allergenen hebt. Maar ze doen hun best!

23 april 2018 beoordeeld

Mooi plaats aan het raam vanwaar wij de vele strandtoeristen konden volgen.
het was laagtij! Super genoten van de lekkere oesters gevolgd door een heerlijk stuk tarbot! Super lekker.
Typ voor het restaurant: de oesters zouden nog beter smaken indien zijn op eis zouden worden opgediend.

7 april 2018 beoordeeld

Mooi gelegen restaurant direct aan zee. Tafel aan venster met uitzicht op zee.
Ruime keuze aan gerechten. Uiteraard veel keuze uit visgerechten . Vriendelijke bediening. We waren met 4 personen en iedereen heeft een ander gerecht gekozen en alles was pico bello. Komen zeker terug.

Reizigers die La Sirene bekeken, bekeken ook

Audresselles, Pas-de-Calais
Audinghen, Pas-de-Calais

Wissant, Pas-de-Calais
Wissant, Pas-de-Calais

Audinghen, Pas-de-Calais

In La Sirene geweest? Deel je ervaringen!