Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.266)
Beoordelingen filteren
1.266 resultaten
Waardering van reizigers
483
312
177
143
151
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
483
312
177
143
151
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.266 beoordelingen
Beoordeeld op 15 oktober 2016

Als de bezetting laag is, heb je pech want dan is maar een minderheid van de restaurants en zwembaden geopend. Niettemin dien je evenveel te betalen. Personeel is onwetend en de service trekt op niks. Restaurant is prijs/kwaliteit belachelijk duur.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank michaelQ3068OC
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RWBiminiServiceTeam, Guest Relations Manager van Hilton At Resorts World Bimini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RWBiminiServiceTeam, Guest Relations Manager van Hilton At Resorts World Bimini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken