24 mei 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een goede ligging, direct aan het strand en dichtbij de barretjes en winkeltjes.
Het internet is heel snel en stabiel, nadeel is dan weer dat je maar 1 apparaat per keer kunt verbinden. Airco is vrij eenvoudig in te stellen, ook kun je kiezen tussen fahrenheit en celsius, wat wel zo handig is.
Interieur van de kamer is vrij ouderwets, ik had nieuwer en beter verwacht voor deze prijs.
Het eten is redelijk goed en ook vrij prijzig.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, op de dag van vertrek werd de auto gehaald, terwijl ik uit checkte.

Kamertip: Boek van te voren een kamer met zeezicht, of vraag naar een kamer op de 5 of hogere verdieping, anders kijk je uit op de airco
  • Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
24 juni 2015 beoordeeld

Kamers aan renovatie toe. Airco veel te koud. Restaurants niet sfeervol. Eten matig. Strand is heerlijk. Markt buiten leuk,leuke tentjes daar. Maar overall: sfeerloos,duur en het geld niet waard eigenlijk

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
11 juni 2015 beoordeeld

Omdat wij in Miami erg druk waren hebben we een 2-daagse ferrytocht geboekt vanuit Miami naar de Bahama's (aanrader). De ferry was zeer goed te doen (hadden we eigenlijk niet verwacht. Maar ach.. binnen 3 uur op de Bahamas!

Grand Lucayan is een mooi, luxe en vooral romantisch hotel. het strand, het zwembad, de faciliteiten net als in een film!!! De zonsondergang is werkelijk het mooist. Het hotel (resort) beschikt over een markt golfbaan enz. De markt was zeer gezellig en de mensen die ik daar heb leren kennen ook. De service is helemaal top!
Een aanrader: verzoek een kamer met uitzicht op zee!!!

Kamertip: een kamer met uitzicht op zee
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
11 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft een hele mooie ligging. Denkamers zijn redelijk maar wat heel erg vervelend is in dit hotel is dat alles super lang duurt. Inchecken 50 minuten wachten. Zelfs op de lift moet je lang wachten. Het eten is redelijk maar heel erg duur. Het internet is overigens wel goed.

Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
22 november 2013 beoordeeld

Het Grand Lucayan resort in Freeport is een resort, gelegen in een groot complex aan het strand. Ik ben er geweest voor een week vergaderen en het is mij er goed bevallen. Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam. De grote groep uit verschillende landen is er goed opgevangen en kon er in het convention center naar hartelust vergaderen. De kamer was ruim en comfortabel; ik kreeg er de indruk dat het moet worden geupdate; de badkamer is aan (kleine) reparaties toe (badkuip met douchekop) en een verfbeurt. Voor het overige werd het door een ervaren en vriendelijke huishoudster goed schoongehouden. Aan de overkant van het resort is een marktplaats gelegen met een 14-tal restaurants met een gevarieerd menu en uitstekende kwaliteit. Al bij al een positieve en prettige ervaring gedurende mijn eerste en zeker niet laatste bezoek aan the Bahamas.

Verbleef: november 2013, reisde voor zaken