“TRAAG OUD SLOOM”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Grand Lucayan, Bahamas
Beoordeeld als nr. 3 van 14 hotels in Freeport
31 juli 2016 beoordeeld

Het inchecken was een drama wat gewoon een uur of langer moet duren. Te weinig personeel aan de balie. Nergens een bar bij de lobby om wat water te bekomen, en het was heet... dat kan ik je vertellen! Alles vooraf compleet betaald en toch nog meer formulieren tekenen, werkelijk iedereen die er verblijft moet tekenen. Met cash willen ze niks te maken hebben, uitsluitend creditcard. Je moet er ook niet slecht ter been zijn, want je moet heel veel lopen voordat je je kamer in kan. Hotel is oud en mag wel eens vernieuwd worden, vloerbedekking in de gangen zijn smerig! Wel lekker strandje en zwembad, alhoewel het laatste iets dieper had gemogen.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

24 mei 2016 beoordeeld

Het hotel heeft een goede ligging, direct aan het strand en dichtbij de barretjes en winkeltjes.
Het internet is heel snel en stabiel, nadeel is dan weer dat je maar 1 apparaat per keer kunt verbinden. Airco is vrij eenvoudig in te stellen, ook kun je kiezen tussen fahrenheit en celsius, wat wel zo handig is.
Interieur van de kamer is vrij ouderwets, ik had nieuwer en beter verwacht voor deze prijs.
Het eten is redelijk goed en ook vrij prijzig.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, op de dag van vertrek werd de auto gehaald, terwijl ik uit checkte.

Kamertip: Boek van te voren een kamer met zeezicht, of vraag naar een kamer op de 5 of hogere verdieping, ande ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
24 juni 2015 beoordeeld

Kamers aan renovatie toe. Airco veel te koud. Restaurants niet sfeervol. Eten matig. Strand is heerlijk. Markt buiten leuk,leuke tentjes daar. Maar overall: sfeerloos,duur en het geld niet waard eigenlijk

• Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
11 juni 2015 beoordeeld

Omdat wij in Miami erg druk waren hebben we een 2-daagse ferrytocht geboekt vanuit Miami naar de Bahama's (aanrader). De ferry was zeer goed te doen (hadden we eigenlijk niet verwacht. Maar ach.. binnen 3 uur op de Bahamas!

Grand Lucayan is een mooi, luxe en vooral romantisch hotel. het strand, het zwembad, de faciliteiten net als in een film!!! De zonsondergang is werkelijk het mooist. Het hotel (resort) beschikt over een markt golfbaan enz. De markt was zeer gezellig en de mensen die ik daar heb leren kennen ook. De service is helemaal top!
Een aanrader: verzoek een kamer met uitzicht op zee!!!

Kamertip: een kamer met uitzicht op zee
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
11 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft een hele mooie ligging. Denkamers zijn redelijk maar wat heel erg vervelend is in dit hotel is dat alles super lang duurt. Inchecken 50 minuten wachten. Zelfs op de lift moet je lang wachten. Het eten is redelijk maar heel erg duur. Het internet is overigens wel goed.

Verbleef: Maart, 2015, reisde voor zaken
22 november 2013 beoordeeld

Het Grand Lucayan resort in Freeport is een resort, gelegen in een groot complex aan het strand. Ik ben er geweest voor een week vergaderen en het is mij er goed bevallen. Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam. De grote groep uit verschillende landen is er goed opgevangen en kon er in het convention center naar hartelust vergaderen. De kamer was ruim en comfortabel; ik kreeg er de indruk dat het moet worden geupdate; de badkamer is aan (kleine) reparaties toe (badkuip met douchekop) en een verfbeurt. Voor het overige werd het door een ervaren en vriendelijke huishoudster goed schoongehouden. Aan de overkant van het resort is een marktplaats gelegen met een 14-tal restaurants met een gevarieerd menu en uitstekende kwaliteit. Al bij al een positieve en prettige ervaring gedurende mijn eerste en zeker niet laatste bezoek aan the Bahamas.

Verbleef: November, 2013, reisde voor zaken
22 augustus 2012 beoordeeld

We werden in een mooie limosine opgehaald, terwijl we een 'normale' taxi gereserveerd hadden. Echt een super begin!

Het hotel ziet er prima uit. Niet het meest moderne hotel tho. Groot zwembad en direct aan het water. De golfbaan zou ik een 7 geven. Erg mooi gemaakt.

Bij aankomst geeft het hotel je het gevoel alsof je in het paradijs beland bent, wat natuurlijk heel goed is. Helaas heb je dat gevoel alleen bij aankomst..

• Verbleef: November, 2011, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Freeport in overweging
op 0,7 km afstand
Old Bahama Bay
nr. 1 van 1 in West End
431 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grand Lucayan, Bahamas geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Lucayan, Bahamas

Adres: 1 Sea Horse Lane | Lucaya, Freeport, Grand Bahama Island
Locatie: Caraïben > Bahama's > Grand Bahama Island > Freeport
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Casino en gokken Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Kitchenette Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Freeport
Nr. 2 hotel aan het strand in Freeport
Prijsklasse: € 253 - € 386 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Lucayan, Bahamas 4*
Aantal kamers: 542
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Lucayan, Bahamas met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grand Lucayan, Bahamas Hotel Freeport
Sheraton Grand Bahama Island Our Lucaya Resort
Radisson Freeport
Lucaya Sheraton
Sheraton Our Lucaya
Sheraton Bahamas

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?