1 oktober 2016 beoordeeld

Mooi en groot hotel. Ruime kamers met mooi uitzicht op zee. Het is erg groot opgezet en ligt aan het strand. Het heeft een ruim zwembad met een grote bar en een heerlijke zandstrand.
Er is een goede en ruime gym aanwezig. Ik was er voor een conventie en ook die faciliteiten zijn in goede mate aanwezig.
Er zijn meerdere restaurants te vinden waar lekker gegeten kan worden,
Tip: wel even reserveren in de middag of ochtend zodat je een plekje hebt, het kan nl erg druk worden in de avond.

Kamertip: De suites aan de buitenkant zijn heerlijk rustig en hebben mooi uitzicht op zee.
  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
13 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in juni 2016 voor 3 nachten hier verbleven. Wij vonden het een prima hotel. Het is echter wel een heel groot hotel waardoor het niet heel gezellig is en beetje massaproductie wordt. En dat merk je aan sommige personeelsleden.. De kamer was ruim en schoon! De gangen zijn wel wat aan vernieuwing toe maar de lobby en de restaurants daarentegen zijn prachtig. Heel chique. De zwembaden zijn mooi aangelegd met watervallen en bruggetjes. Het strand en de zee zijn prachtig. Voldoende bedjes maar wel dicht op elkaar. Buitenkant van het hotel ziet er niet echt verzorgd uit. Ontbijt en diner buffet was prima, ontzettend veel keus. Overige restaurants waren al volgeboekt alle dagen dus dat was jammer. Wij vinden het een prima hotel voor een paar dagen maar niet voor 1 of 2 weken..

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
13 mei 2016 beoordeeld

4 nachten verbleven.

Groot hotel en heeft genoeg zwemmogelijkheden (groot en mooi(e) zwembad(en) en direct aan een prachtig strand)

Voor een zon/zee/strand vakantie ideaal en voor Nassau zelf ook een prima uitvalsbasis om dingen te ondernemen.

Personeel in de restaurants keek niet vrolijk en het ging allemaal erg langzaam.
Personeel bij het zwembad(bar) was daarentegen wel vrolijk en werkt erg hard om iedereen op tijd te bedienen.

- buffetrestaurant
Vonden we tegenvallen en erg wisselvallig. Soms ontzettend veel eten en de volgende dag bijna geen keus. Op sommige dagen was er meer personeel dan gasten en de andere dag duurde het ontzettend lang voordat je een tafel kreeg. eten was prima, niet uitzonderlijk

-tapas restaurant
Weinig keus, maar hetgeen ze hebben is erg lekker. ook de sfeer is aangenaam

-Italiaans restaurant - Agua
We moesten erg lang wachten tot we een tafel kregen terwijl we wel gereserveerd hadden. Ook hier was er een personele onderbezetting. Eten was wel erg goed en ook hier was de sfeer goed.

-restaurant bij zwembad.
Erg druk en je moest op sommige momenten erg lang wachten voor je wat kon pakken.(buffet) Eten prima maar niet uitzonderlijk.

Overige restaurants konden we niet reserveren, want die waren of niet open of we waren te laat met reserveren. (we verbleven ook maar 4 nachten)

Entertainment is prima verzorgt.

Kamers hebben een renovatie nodig. de gaten en roestplekken waren zichtbaar en mijn vrouw heeft zich opengehaald aan een soort nietje dat uit de vloer stak. ook de kabels van de diverse lampen hangen overal. Dit hoort gewoon netjes weggewerkt te worden.

In potentie is dit een 5 sterren hotel qua locatie en mogelijkheden, maar er moet wel een flinke bezem door en dan met name het management, want een goede personele bezetting is niet heel moeilijk. (tellen hoeveel gasten er zijn en je daaraan aanpassen)

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
GuestExperienceMngr, Manager van Melia Nassau Beach - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Good evening mr. Peter
thanks a lot to take your time and write to us, it's very important for all our staff to know about your experience during your last stay.
we do apologize for your inconveniences and we wish to have an other opportunity to surprise you as soon as possible.
actually we are already working on all your constructive critics and we are going to train and transmit our associates the real passion for service.
best regards and we hope to hear from you,

Fabrizio Pierro
Experience Manager

11 november 2015 beoordeeld

Dit is een prachtig resort. Je loopt zo van het zwembad over naar het parelwitte strand. Heel erg behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers. Ik vond het resort wel een stuk beter toen het nog van het Sheraton was een paar jaar geleden toen was het ook nog niet all inclusive en was het beter eten. Het was toen ook een stuk goedkoper.

Verbleef: juni 2015
11 januari 2015 beoordeeld

9 dagen vertoeft in dit hotel, was nu helemaal gereed met de verbouwingen.
Vriendelijk personeel, veel mogelijkheden qua restaurants, is mijn inziens qua geld versus kwaliteit in Nassau een van de betere hotels.

Kamertip: Alle kamers zijn op zee gericht
  • Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
GExperience_MeliaNB, General Manager van Melia Nassau Beach - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2015

Hallo Bert K,
Dank u voor het kiezen van de Melia Nassau Beach voor uw Bahamas vakantie. Ik ben zo blij om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons. Ik hoop dat we moeten genoegen om jullie weer te mogen verwelkomen binnenkort.

Andrew Tilley,
General Manager