Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.057)
Beoordelingen filteren
2.057 resultaten
Waardering van reizigers
584
718
404
196
155
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
584
718
404
196
155
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.057 beoordelingen
Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel is in 1962 gebouwd. Vergane glorie. Eten en drinken zijn erg duur en de service matig. Luidruchtige bootwerkers uit de USA. Kortom hier ga ik niet meer naar toe, muffe kamers. Platgooien en opnieuw opbouwen is de beste oplossing.

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Bedank Berry V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 juli 2016 via mobiele applicatie

Sterk verouderd, alles is versleten en stinkt. Slecht functionerende wifi. Locatie is wel mooi, uitzicht over Port of Spain. Niets is op loopafstand . Volgens personeel wordt binnenkort veel vernieuwd, maar opnieuw opbouwen zou beter zijn. Personeel is zeer vriendelijk.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Bedank Ronald v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 december 2015

Geen waar voor je geld. Zelfs voor het water op de kamer moet nog bijbetaald worden. Terwijl de kamerprijzen High-End zijn. Het hotel heeft een oude uitsraling. Heeft niet de grandeur die je bij bepaalde hilton wel aantrefd. Het eten in de restaurants is niet spectaculair. Weinig afwisseling en het dagelijkse buffet is niet spectaculair en veel van het zelfde. Terwijl er wel veel voor betaald moet worden. Geen aanrader dus.

  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank Robertus Gerard... G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Leroy B, General Manager van Hilton Trinidad & Conference Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2016
Google-vertaling

Thank you for your feedback.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017

  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken