“Helemaal lekker”
Beoordeling van Bistrot Caraibes

Bistrot Caraibes
Reserveren met OpenTable
Bistrot Caraibes is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 70 Restaurants in Grand Case
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten. Eerst leuk door het straatje gelopen, echt een leuk vakantie straatje. Parkeren was een beetje lastig. We hebben de eend en de tonijn gegeten en toe de profiteroles en het nougat ijs heerlij. Leuke bediening en leuke sfeer en niet exorbitant duur voor het eiland. Via TripAdvisor kun je makkelijke reserveren.

Bedank Maarten G. B

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie authentieke Europees Franse keuken. Voor deze klasse hadden we iets meer persoonlijke aandacht en enthousiasme van het personeel en de eigenaren verwacht. We misten de trotst op de mooie producten en dat is jammer en bijzonder onterecht. Maar dineren is ook ambiance. Het was een beetje plat. Bij andere restaurants in Grand Case er vaarden we dit anders.
Bovendien be ware: de kreeft wordt levend aan tafel getoond: spartelend voor zijn leven... je kunt er ook mee op de foto... je moet ervan houden. Ik niet.

1 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant staat zeer terecht op nummer 1 van de restaurants op Grand Case. Wat een ongelofelijk goede kwaliteit maaltijden worden hier geserveerd. Zeer veel aandacht voor de kleine details in de gerechten die het geheel zeer smakelijk maken. De porties die hier worden geserveerd zijn ook groter dan de meeste restaurants in de omgeving waardoor ook de grotere eters onder ons hier zeker aan hun trekken komen en je hier echt waar voor je geld krijgt. Daarnaast een hele leuke sfeer in de zaak met uiterst vriendelijk personeel. Kortom dit restaurant moet je een keer proberen met het risico dat je de andere restaurants gaat overslaan omdat het gewoon zo goed is dat je steeds terug wil gaan.

bistrotcaraibes, Propriétaire van Bistrot Caraibes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Thank you very much for your very nice message about our restaurant
Hope you had a great time in our beautiful island and hope to see you on a next visit
Thibault , Amaury and the girls

24 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een lunch op een rustige doordeweekse dag. Prachtig uitzicht. Het beste van de straat omdat deze zaak een uitbouw heeft. Vooraf de foix gras en de tonijn in sesamzaad en kiriyaki saus. Met een voortreffelijke rosé la sanglerie uit de Cote de Provance maakt het af. Aanrader !!

5 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten wel een lif lafjes restaurant waardoor een voorgerecht wel nodig is om niet met honger van tafel te gaan.verder is het restaurant wel wat onrustig door grote bekken van amerikanen en voorbij rijdende autos.de uitlaatgassen komen soms direct het restaurant in en dat is smerig.wel een net restaurant een de bedienig is oke.voorgerecht rond de 12€ euro hoofdgerecht rond de 29€ biertje 4.50€ wel wat prijzig vonden wij.

Reizigers die Bistrot Caraibes bekeken, bekeken ook

Grand Case, Saint-Martin

Simpson Bay, Sint Maarten

In Bistrot Caraibes geweest? Deel je ervaringen!