“Top!”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je geweest zijn tijdens een bezoek aan Sint Maarten/Saint Martin. Uitstekende wijnkaart en voortreffelijk eten. Zeer kundige sommelier!

30 november 2016 beoordeeld

Ambiance is erg mooi. Prachtige entree en je waant je gelijk in een andere wereld. Voorop gesteld, we hebben echt lekker gegeten! Mijn vriend vond de creme brulee dan niet zo lekker (net alsof je een pak suiker eet). Maar al het andere was van goede kwaliteit, puur en waren mooie combinaties. Wij vonden alleen de bediening / service gewoon te. Ze stonden bijna om de 2 minuten bij je tafel om dan drie druppels water of wijn bij te schenken. Je kan dit als positief zien, maar wij vonden het gewoon net te overdreven. Daarnaast stoorden wij ons aan de muziek. Dit paste niet bij de setting. Al met al verdienen ze wel een 8 van ons.

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Franse keuken in een zeer sfeervolle ambiance! De gerechten zijn mooie kunstwerkjes. Alles tot in de detail goed geregeld(op de boter bij het broodje na).

28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw, mogelijk de beste lunch ooit! Prachtige veranda. Was warm, dat was ook aan de bediening te merken, neem de tijd: hebben 2,5 uur geluncht

23 augustus 2016 beoordeeld

We lagen met onze catamaran en het hele gezin in Oriënt Bay voor anker. Met de bijboot naar de Ferriesteiger en met de taxi naar Sol e Luna. Daar hebben we vervolgens uitstekend gegeten. Jammer dat de champagne bij het aperitief wat minder van kwaliteit was. Maar dat was dan ook het enige minpuntje.

Reizigers die Sol e Luna Restaurant bekeken, bekeken ook

Grand Case, Saint-Martin
Grand Case, Saint-Martin

In Sol e Luna Restaurant geweest? Deel je ervaringen!