“Heerlijk eten in creoolse ambiance met vriendelijke bediening”
Beoordeling van Le Pressoir

Le Pressoir
Geclassificeerd als nr. 9 van 70 Restaurants in Grand Case
Keukens: Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
24 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in Creoolse stijl, gemoedelijke sfeer en zeer vriendelijke en attente bediening.
Gerechten smaakvol, borden mooi opgemaakt en poties voldoende groot.

SXMCustomerService, Responsable relations publiques van Le Pressoir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2017

Thank you so very much for this nice review.
We're glad you enjoyed your time with us and hope to welcome you again soon.

1 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Pressoir gekregen in Grand-Case op Sint Maarten is een klasse restaurant. Melanie en Franck zijn waarlijk gastvrij, zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Fraaie aankleding, prachtig gedekte tafels. Wij waren met 4 personen die allen a la carte bestelden. Prijs - Kwaliteit, opmaak, perfect. Wij hebben genoten. Op Sint Maarten toch wel van eenzame super klasse. Vergeet niet te reserveren. Die " Grands Crus" van meer dan € 10.000,-- hebben we maar niet genomen.

Victoria C, Responsable relations publiques van Le Pressoir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Mutjekoksijde,

Thank you very much for your visit and your review.
We hope to welcome you again soon.

Best regards.

Le Pressoir Management.

26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sober eenvoudig super lekker, leuke bediening.
Goede wijn en super lekker eten, zonder veel extraatjes met degelijke kwaliteit

Dear Rik D,

Thank you very much for your visit and your kind review.
We hope to see soon.

Le Pressoir Management.

24 maart 2016 beoordeeld

Je moet er zeker reserveren, als je er wilt eten. Meer mensen hebben in de gaten dat je voor echt lekker eten bij Le Pressoir moet zijn. Er zijn een paar tafeltjes op de loggia, zodat je een buitengevoel krijgt. Je moet dat bij de reservering erbij zeggen, als je dat wilt. Andere tafeltjes zijn binnen (en dat vind ik minder).
Aan te raden zijn de escargots vooraf en de coquilles als hoofdgerecht. Graag willen ze je truffel erbij raspen. Ook lekker, hoor; maar even in de gaten houden, dat kost 8 euro per gram extra.
Dit is DE plek voor de rich and famous van het eiland!

Victoria C, Responsable relations publiques van Le Pressoir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2016

Thank you very much!

13 november 2015 beoordeeld

mooie ambiance en geweldig eten voor een forse prijs.
ondanks de stevige prijs een absolute aanrader voor de liefhebber van culinaire hoogstandjes.

Victoria C, Responsable relations publiques van Le Pressoir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 november 2015

Thanks for your review and see you soon at Le Pressoir!

Reizigers die Le Pressoir bekeken, bekeken ook

Grand Case, Saint-Martin
Grand Case, Saint-Martin

In Le Pressoir geweest? Deel je ervaringen!