“Rust, strand, vliegtuig, lekker eten”
Beoordeling van Calmos Cafe

Calmos Cafe
Geclassificeerd als nr. 16 van 70 Restaurants in Grand Case
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Barscene, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een doordeweekse dag gebruik gemaakt van een stoel met parasol. Drankjes besteld bij zeer vriendelijke en behulpzame Fransman die goed Engels sprak. Af en toe komt er een vliegtuigje over je heen. Tijdens de lunch komen de dagjes mensen van de catamaran wat eten. De kaart geeft genoeg keuze, het is betaalbaar, de kelners lopen met grote dienbladen en vragen regelmatig of alles in orde is. Het eten en de drankjes kwamen snel. Lekker ongedwongen sfeer, het ruisen van de zee, toiletten aanwezig en parkeren op het grote plein. Perfect Caribisch gevoel voor onze vakantie.

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier ga je heen voor het uitzicht en de muziek. Met vrienden of als stel. Bestel een tafel op het strand. Voetjes in het zand of water en het genieten begint. Het eten is niet super culinair maar hey dat is bijzaak. Neem de dagvis of de saté en sluit af met een heerlijk nagerecht. Cocktail erbij wat wil je nog meer! Je kunt er ook nog lekker dansen als je dat wilt.

9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Calmos Café is ongetwijfeld één van de mooiste locaties om de zonsondergang te zien. Helaas waren wij hiervoor een uurtje te laat. Dit is een romantische plek waar veertigers samenkomen met hun kids maar ook alles daaromheen is welkom. Het heeft een leuke bar met uitzicht over zee. Een topgelegenheid om een aperitief te drinken. Dit was ons ook geadviseerd. Toch besloten wij hier te blijven eten en vroegen wij de kaart. Hier geen hoogstandjes te verwachten. Wij namen een tartaar mahi mahi die prima was en een kebab die helaas te taai en het doorslikken niet waard was. Dit alles nadat wij bijna één uur hebben gewacht voordat wij na veel aandringen iets op ons bord kregen. Hetgeen wij kregen was niet helemaal zoals wij het besteld hadden. Men heeft zich verontschuldigd voor alle fouten en de kebab niet inrekening gebracht. Omdat Calmos Cafe toch uniek is geven wij ze een 2e kans en gaan zeker nog eens terug hier om met de voeten in het zand aan zee te genieten.

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje waar je prachtig de zonsondergang kan zien en ondertussen een drankje kan doen met je voeten in het water.

5 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker leuk gezellig met een vriendelijke bediening.
Mocht wel iets properder zijn, hygiënisch, maar op de Caraïben mag dat.

Reizigers die Calmos Cafe bekeken, bekeken ook

Grand Case, Saint-Martin

Simpson Bay, Sint Maarten

In Calmos Cafe geweest? Deel je ervaringen!