“Best restaurant in Grand Case”
Beoordeling van Le Cottage

Le Cottage
Geclassificeerd als nr. 5 van 71 Restaurants in Grand Case
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
10 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad.
Fantastische kaart; Franse keuken met een moderne twist.
Daarbij een uitgebreide wijnkaart met redelijk betaalbare wijn.

Ik nam vooraf een salade en als hoofd rund fillet met home made fries.
Als nagerecht deelde mijn man en ik de soufflé van karamel. Lekker!!!!!!

Personeels is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Datum van bezoek: december 2016
Victoria C, Responsable relations publiques van Le Cottage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2017

Thank you very much and see you soon.
Regards.

14 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol pittoresk restaurant waar we overheerlijk gegeten hebben Gekozen voor het 5gangen menu van dag, super lekker. Erg vriendelijke bediening, een echte aanrader

Datum van bezoek: juni 2016
Victoria C, Public Relations Manager van Le Cottage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2016

Thank you very much and see you soon at Le Cottage.
Regards

10 maart 2016 beoordeeld

Alles was lekker,vis mahi mahi,steak,lekkere wijn,maar alles prijzig,veel restaurants in de buurt van zelfde prijsklasse,gastronomische buurt,alom bekend

Datum van bezoek: februari 2016
Victoria C, Responsable relations publiques van Le Cottage, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2016

Danke!

22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een tafeltje buiten.
Het eten is hier erg lekker en van een hoog niveau. De bediening is top vooral het Engelse accent met een Franse touch is leuk.

Datum van bezoek: oktober 2015
21 juni 2015 beoordeeld

Allereerst een heel gezellig restaurant met een zeer sfeervolle inrichting. Ontzettend vriendelijk personeel en een waanzinnig goede kok. De menukaart bevat erg veel lekkere gerechten en de dagspecial is echt de moeite waard. Kwaliteit van de maaltijden zijn echt hoog.
Een klein puntje van kritiek is echter wel dat ze een driegangenmenu aanbieden voor een fixed price op de website. Hier kan echter geen gebruik van worden gemaakt als je eenmaal in het restaurant bent en dat is wel vreemd natuurlijk.

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Le Cottage bekeken, bekeken ook

Grand Case, Saint-Martin
Grand Case, Saint-Martin

In Le Cottage geweest? Deel je ervaringen!