“Heerlijk!”
Beoordeling van L'Auberge Gourmande

L'Auberge Gourmande
Geclassificeerd als nr. 4 van 70 Restaurants in Grand Case
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een plaatje van een restaurant. Heerlijke gerechten die erg mooi zijn opgemaakt. Vriendelijke bediening en goede service. Waar in NL krijg je een glas champagne vh huis vooraf en 2 spotjes vh huis na?? De rekening is wat hoger dan in andere restaurants op het eiland maar qua prijs/kwaliteit valt het reuze mee. Zeker een aanrader!

24 oktober 2015 beoordeeld

Europees eten in de tropen, met de grandeur van Frankrijk in de Caraibische wereld. Restaurant in het drukke winkel en restaurant straatje van Grand Case. Een van de eertse restaurants hier. Gezellige drukte, af en to een lawaaierige motor als je buiten zit. Binnen airco met open deuren en veel zachte tinten, mooie tafels. De gastheer is gastvrij. Het is slecht, maar de ganzenlever is verschrikkelijk lekker. Een glas sauterne erbij en de wereld kan niet beter. hoofdgerechten zijn zeer gevarieerd. Wijnkaart is niet al te groot maar wel goed. Bij de koffie een glaasje bananenrum van het huis. Gelukkig komen we hier een paar keer per jaar!

21 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk buiten op de veranda gezeten. We hadden beide een vis gerecht heb nog nooit zoveel kreeft gehad. We gaan nog een keer in dit straatje eten zitten hier veel leuke restaurants. Tip parkeer verder op kost 5 dollar en je krijgt het van het restaurant terug.

20 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten. Vooraf Franse uiensoep en salade met sla, fruit en garnalen. Als hoofdgerecht kreeft, en zeebaars in kokos met diverse groenten. Waar voor je geld. Het zijn geen kleine porties. Restaurant is niet groot maar heeft veel sfeer. Aanrader!

24 januari 2015 beoordeeld

Ze pronken met het beste restaurant van Sint Maarten, maar persoonlijk vond ik dat niet. Het was zeker goed maar de keuken is niet verfijnd als Le Cottage. Vooraf een gebakken ganzenlever met een saus van Sauternes. Lekker maar wel zwaar en machtig. En een hele grote portie. Als hoofdgerecht Carré D'agneau. Prima smaak, maar wederom een erg vol bord. En als dessert een "Alaska" > Persoonlijk proefde die niet als vers gemaakt maar ingevroren en alleen afgebrand met eiwitschuim. Heerlijk wijnen gedronken en prettig dat een aantal wijnen in halve flessen te verkrijgen was.

• Sfeer

Reizigers die L'Auberge Gourmande bekeken, bekeken ook

Grand Case, Saint-Martin

In L'Auberge Gourmande geweest? Deel je ervaringen!