“Toppers is een echte topper aan Simpson Bay”
Beoordeling van Topper's Restaurant & Bar

Topper's Restaurant & Bar
Reserveren met OpenTable
Topper's Restaurant & Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 25 van 119 Restaurants in Simpson Bay
Keukens: Amerikaans
20 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige en gemoedelijke bar aan de voorzijde waar je met genoegen een biertje drinkt. En daarachter het restaurant met een uitgebreide menukaart. Het is er goed lunchen en dineren is onze ervaring.

18 juli 2016 beoordeeld

Toppers is een barretje met daarachter een restaurant. Leuke gemoedelijke sfeer in een eenvoudige omgeving. Het eten is erg goed en scherp geprijsd. Probeer vooral hun eigen 'wereldberoemde' pastasaus.

8 juli 2016 beoordeeld

Tsja dan ben je toch nieuwsgierig naar het topper's restaurant
Het is er gezellig met veel aanloop en veel bier Laagdrempelig
en laid back

16 maart 2016 beoordeeld

Aan de drukke Welfare Road gelegen bar/restaurant met ruime parkeergelegenheid. Langdurig Happy Hour en regelmatig levende muziek en Karaoke-avonden. Restaurant loopt als een 'geoliede machine'.

tropicalgirlsxm, Owner van Topper's Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2016

Thank you so much for your wonderful review. We were curious why we only deserved 3 stars. We greatly appreciate the feedback from our guest and aspire to have everyone leave with a smile on their face.
Kindest regards,
Melanie

11 januari 2016 beoordeeld

Meestal komen wij bij Topper's later op de avond, nadat we al gegeten hebben. We komen dan voor de muziek, de bar, de gezelligheid en de cocktails uit jampotjes. We gaan altijd weer met een blij gevoel weg. Soms eten we er ook wel, meestal snacks, zoals shrimps in kokos, niks bijzonders maar wel lekker.

Reizigers die Topper's Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Simpson Bay, Sint Maarten
Simpson Bay, Sint Maarten

In Topper's Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!