“Blijft geweldig.”

Keukens: Thais, Gezond, Wijnbar
Dineropties: Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
20 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen 2 keer per jaar op Sint Maarten en Avantika staat iedere keer op het programma. De kaart is zo gevarieerd, dat er iedere keer weer keus genoeg is, het verveeld nooit. Sfeer en bediening prima en het eten uitstekend. Volgende keer weer.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak ligt op de bovenverdieping maar heeft een mooie trendy patio en het restaurant heeft airco. Zeer vriendelijke bediening en lekkere lounge muziek. Wij hebben gekozen als voorgerecht voor de Thai Fried Spring Roll. 1 portie voor 2 personen is prima. Daarna gegaan voor de Pad Thai met kip en Pineaple Fried Rice met Schrimp, heerlijk. Even weer iets anders dan de grote Amerikaanse eettenten. Een genot om relax te eten. Niet goedkoop voor een Thai, wij betaalden $ 90,00 maar goedkoop dineren op Sint Maarten is moeilijk te vinden.

9 mei 2017 beoordeeld

Laat het bedienend personeel je adviseren voor de beste combinatie. Vertel eerst wat je niet wil of lust en laat de rest aan hun over. Dan krijg je geweldig eten.

28 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk Thais eten, je kan zelf aangeven hoe heet je, je eten wil hebben. Er is buiten een terras maar je kan ook binnen gaan zitten als je dat wil

21 december 2016 beoordeeld

Dit jaar weer heerlijk gegeten bij Avantika. Ik ben gegaan voor de red curry, medium. Lekker pittig maar ook niet te pittig. Je kan zelf aangeven hoe pittig je het wilt hebben. De bediening is super. We gaan zeker terug als we weer op Sint maarten zijn.

Reizigers die Avantika bekeken, bekeken ook

Simpson Bay, Sint Maarten

Simpson Bay, Sint Maarten

In Avantika geweest? Deel je ervaringen!