“Super lekker eten”

Keukens: Thais, Gezond, Wijnbar
Dineropties: Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
3 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie design restaurant, met een mooie/lekkere gerechten. Het zit er verzorgd en netjes uit. Bediening is vriendelijk en professioneel. Eten is smaakvol en erg vers. Aan te raden is de curry Pranang.

23 augustus 2016 beoordeeld

Op de eerste verdieping, met terras op de binnenplaats en mooi ingerichte binnenruimte met airco. Heerlijk gegeten, met vriendelijke bediening. Denk eraan het is geen fastfood, dus neem je tijd. De curries waren voortreffelijk en de porties aan de grote kant. Je kan ook aangeven hoe kruidig je het eten wil hebben.

21 juni 2016 beoordeeld

Eindelijk een restaurant gevonden op St Maarten die het begrijpt: goede service, smaakvol eten en normale prijzen. We hebben buiten gezeten op het terras. EN we waren op tijd, in een mum van tijd was het terras vol. Een voorgerecht en allebei een hoofdgerecht. En geen probleem om de hoofdgerechten te delen. Noodles en rijstgerecht hebben we genomen. Smaakvol, goed gekruid en de spicy pepers apart geserveerd.

De service is uitstekend. Bedankt voor de mooie avond !

25 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige en vlotte bediening. Mooie mix van vier verschillende gerechten op tafel die als sneeuw voor de Caraïbische zon verdwenen. Voor herhaling vatbaar.

18 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had echt zin in Thai food. Een kennis raadde me dit aan. De entourage met een terras buiten op een binnenplaats op de eerste verdieping is leuk. Bediening adequaat en vriendelijk. Ik nam Thai fried Rice met beef. Dat ging, niet bijzonder. Twee glazen wijn, kopje koffie, fooi.... Vijftig dollar. Gewoon te duur.

Reizigers die Avantika bekeken, bekeken ook

Simpson Bay, Sint Maarten
Simpson Bay, Sint Maarten

In Avantika geweest? Deel je ervaringen!