“Heerlijk eten langs het water”
Beoordeling van Charter House 1863

Charter House 1863
Geclassificeerd als nr. 10 van 119 Restaurants in Simpson Bay
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
22 november 2016 beoordeeld

Prima sfeer in dit rustige restaurant, heerlijk tafeltje buiten aan het water. We namen een 3 gangen menu, met bijpassende wijn. Heerlijk gegeten, voor mij wat veel.
Ook erg nette vriendelijke service.
Een aanrader!

28 maart 2016 beoordeeld

uitsluitend met een aantal vrienden een paar drankjes gedronken, dus geen ervaring met de menukaart.

13 oktober 2015 beoordeeld

Wij hebben tijdens onze vakantie 2 keer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ik moest en zou terugkeren voor nog een ribeye van Charter House. Wij vonden het absoluut heerlijk en het personeel was uiterst bekwaam en vriendelijk.

19 november 2014 beoordeeld

Een heerlijk diner in een bijzondere ambiance aan het water. Kort na de hurricane alweer up and running. Enthousiast personeel dat er overduidelijk zin in heeft.
Kreeft gegeten. Niet goedkoop, maar een absolute aanrader. Wat heeft de kok daar een geweldige lekkernij van gemaakt. Geweldig. Een groot compliment aan de keuken.

• Sfeer
5 juli 2014 beoordeeld

We hebben bij Charter House heerlijk gegeten, prachtige locatie en zeer vriendelijk personeel!! Een aanrader!!

Reizigers die Charter House 1863 bekeken, bekeken ook

Simpson Bay, Sint Maarten

In Charter House 1863 geweest? Deel je ervaringen!