“Lekker ontbijtje”

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Dessert in Simpson Bay
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
16 juni 2017 beoordeeld

Lekker ontbijtje waar je je dag goed op door komt. Even relaxen voor de dag begint. En snelle stop, even genieten en je hebt een top dag!

30 oktober 2016 beoordeeld

Tijdens onze vakantie vaak een kopje koffie gedronken of een broodje gekocht bij Cafe Atlantico. Koffie is prima en de broodjes zijn heerlijk belegd. Producten zijn vers en fris en de bediening uiterst vriendelijk. Dat het er altijd druk is, zegt genoeg.

23 mei 2016 beoordeeld

Goedkoper dan de andere bakkerijtjes op Simpson Bay. Hier haalden we elke dag ons ontbijt. Lekker boterige croissants en stokbroden waren krokant van buiten, luchtig van binnen.

Lunch ook prima, voor een mooie prijs. Heerlijk broodje pastrami.

No nonsense, gewoon goede bakker.

5 mei 2016 beoordeeld

Heerlijke verse broodjes en een goed kopje koffie. Ik kom hier geregeld en kan alleen maar zeggen dat het zeker de moeite waard is! Het personeel is vriendelijk!

24 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Open tot 3u en alleen op zondag tot 12u. Beste koffie zover. Je kunt binnen zitten, klein terras buiten of take away. Vriendelijke bediening, echt brood. Omelet ook prima.

Reizigers die Cafe Atlantico bekeken, bekeken ook

Simpson Bay, Sint Maarten
Marigot, Saint-Martin

Simpson Bay, Sint Maarten
Marigot, Saint-Martin

In Cafe Atlantico geweest? Deel je ervaringen!