“Aanrader!! ”

Geclassificeerd als nr. 3 van 119 Restaurants in Simpson Bay
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Libanees eten! Vooral de salades zijn een echt toevoeging aan het doorgaans verkrijgbare eten op het eiland. Maar ook het lamsvlees (en andere gerechten) zijn smullen! De eigenaar is een zeer gastvrije man en in combinatie met het heerlijke eten is het een aanrader om Al Pasha te bezoeken!

16 juni 2017 beoordeeld

Eten is heerlijk en een goede service. Op de kaart is voor ieder wat wils en je hoeft niet lang te wachten. Ook heerlijke verse frisse fruitdrankjes hebben ze! Echt een aanrader.

27 mei 2017 beoordeeld

Een warm en hartelijk welkom, ongedwongen sfeer. De kaart is goed uitgebreid voor zeer schappelijke prijzen. Gezellig terras met uitstekende stoelen. We hebben hier ruim vier uur gezeten, gegeten, gedronken en een waterpijp gerookt. De eigenaar (en vrouw en kinderen) namen uitgebreid de tijd om bij ons aan tafel kennis te komen maken. Bijzonder vriendelijke mensen, met de juiste instelling en oprechte belangstelling. Tussen de bedrijven door werd er ook eten bezorgd, zonder dat dit hinderlijk is voor de gasten die in het restaurant zitten. De bediening is vlot en attent zonder opdringerig te zijn en ze proberen met je mee te denken indien gewenst. Toppunt van vriendelijkheid was wel dat we na ons gesprek over het ontberen van eigen vervoer zelfs een lift naar huis hebben gekregen van de eigenaar. Hij stelde zelfs voor dat hij ons voor een volgend bezoek wil komen halen. Complimenten alom!

12 mei 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel je voelt je echt welkom en het eten was echt heel lekker lekker { Vega ! }

6 maart 2017 beoordeeld

Hoefden niet lang te wachten, de mixed mezza was een goed begin, de sirloin steak bijna te groot voor het bord, lamb chips ook al perfect, de vis en de shish meer dan genoeg, de groenten vers en knapperig, kortom een geweldige ervaring. Een aanrader van jewelste.

Reizigers die Al Pasha bekeken, bekeken ook

Simpson Bay, Sint Maarten

Simpson Bay, Sint Maarten

In Al Pasha geweest? Deel je ervaringen!