“Verrassende Italiaan”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
24 augustus 2016 beoordeeld

Geen pizza's ,maar wel een ruime keus uit pasta's zelf samen te stellen met verschillende ingrediënten. Klein buiten terras, voldoende ruimte binnen, met airco.

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was goed. Binnen zitten in de airco vind ik wat minder fijn hier. Concept van zelf pasta bij de saus kiezen vind ik vreemd. Dagspecial was lekker. In verhouding vond ik het duur.

5 juni 2016 beoordeeld

Sint Maarten staat bekend om goed en lekker eten. Dit geldt echter niet voor Italiaans. De meeste Italiaanse restaurants hebben standaard, onder de maats eten.

Voor IZI geldt dit echt niet.

Gastvrij ontvangst bij binnenkomst. Meteen konden we plaatsnemen aan een tafel van 2, de gastheer schoof meteen een stoel aan voor mijn vriendin.

Traditioneel en modern ontmoet elkaar hier. De ouderwetse gastvrijheid en smaakvol eten gecombineerd met een moderne inrichting en keuze/combinatie vrijheid met het menu.

Dagvers, handgemaakt pasta. Ik had een Frutti Di Mare pasta gerecht. Pasta zijdezacht en elk individueel stukje schaal of schelpdier was tot perfectie gegaard. Heel knap aangezien de timing hiervan per soort verschillend is.

Carbonara saus van mijn vriendin was mooi geëmulgeerd, één geheel en rijk van smaak. Pasta net zo zijde zacht als die van mij.

Aanrader!

10 maart 2016 beoordeeld

Lekker gegeten,je kan je pasta's zelf samenstellen ttz vers of niet,welke saus...is wel duurder dan doorsnee restaurant in Sint maarten,maar dat merk je dan ook in alles:bediening,toiletten...

IZISXM, Manager van IZI Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2016

Dankewell!

Grazie!

CIAO

Marco

26 juli 2015 beoordeeld

Heb daar nu een paar keer gegeten en de prijs(te hoog)/kwaliteit(gemiddeld)- verhouding vind ik ongunstig.
Ik begrijp de naam en faam van dit restaurant niet. Het combineren van kleur saus en soort paste stuit mij tegen de borst .

Reizigers die IZI Ristorante Italiano bekeken, bekeken ook

Simpson Bay, Sint Maarten

In IZI Ristorante Italiano geweest? Deel je ervaringen!