Elmerroze
Amsterdam, Nederland

Van de nood een deugd maken bij Mary's Boon.

5,0 van 5 bollen26 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hadden eigenlijk andere plannen, maar vanwege geannuleerde vluchten bleven we noodgedwongen op St Maarten. Mary's Boon bleek een ideale plek vlakbij het vliegveld met zeer vriendelijk personeel (Phil bracht ons zelfs midden in de nacht naar het vliegveld zonder daar iets voor terug te willen).
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Official Hotel Site
  • Agoda.com
1.0 km van Mary's Boon Beach Hotel and Spa
Meer hotels in Simpson Bay bekijken
Beoordeeld op 21 juli 2023

Wat komen wij hier graag! Een fijne en gezellige plek, goede service en heerlijke bedjes. Super leuk is ook dat er honden rondlopen :)
Het eten is niet zo super, maar het is prima! We liggen hier al te graag! Eten wel elders :)

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 26 november 2021 via mobiele applicatie

Je lunt gratis gebruik maken van een ligbed en parasol als je eten en/of drinken bestelt.
Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten en drinken heerlijk.
Parkeren is wat lastiger omdat het een vrij smalle straat is.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 2 januari 2020

Mary;s Boon ligt vlak naast de runway van het vliegveld maar je hebt daar weinig last van. De kamer die wij hadden was schoon en met een prima bed maar geen raam/uitzicht naar buiten. Wil je meer luxe dan moet je de portemonnee trekken en opteren voor een kamer aan het strand. Wij vonden de prijs voor onze basement kamer wel wat aan de prijs ( 130 euro zonder ontbijt) maar omdat het hotel meteen aan het strand ligt en een leuke bar heeft heb je eigenlijk geen balkon oid nodig. Het restaurant is echt prima maar valt kennelijk onder een andere exploitatie anders was de score hoger geweest.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 april 2018

Geweldig mooie plek, waar na de orkaan iedereen zo hard gewerkt heeft om het weer op te bouwen. Een prachtig hotel, met een uniek gelegen restaurant en bar, nu sinds kort ook met een beach bar, waar je heerlijk kunt eten. Super bediening die je helemaal in de watjes leggen en de heerlijkste cocktails maken. Een aanrader als je Sint Maarten bezoekt.
Paradijs aan het strand geleden in Simpson Bay.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
GM Tony T, General Manager van Mary's Boon Beach Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

My Dutch is not so good but please all you wonderful Dutch people come to Mary's Boon and enjoy are true Dutch Caribbean Hotel!

Thanks!

Beoordeeld op 19 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik had uit nood het duurste appartement van 260 dollar. Wel aan zee met uitzicht, grote kamer.
Het stonk nog van de verf na after-hurricane renovatie. Sowieso was het hele hotel nog in renovatie.
De kwaliteit was absoluut niet in verhouding tot de prijs. Zeker niet toen twee kakkerlakken me kwamen verwelkomen in de badkamer.....
Dat verwacht je toch niet voor die prijs???

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
GM Tony T, Front Office Manager van Mary's Boon Beach Hotel and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2018

Thank you for your vist and so happy to hear you had a great time. Please do keep us in mind for the next time.