“Uniek”

Keukens: Europees, Diner, Nederlands
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een relaxte sfeer in een leuke zaak met perfect uitzicht op de baai.
Heerlijke cocktails en bruschetta, je kunt er de hele dag wel door brengen.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het strand is er fijn, uitzicht is mooi op Kookbaai, eten en drinken zijn prima, vliegtuigspotters kunnen hun hart ophalen.

19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was sinds Irma niet meer bij Karakter geweest. Eerdere bezoeken ging ik altijd wel een keer langs voor het fijne strand, mooie uitzicht, goede eten en de gezellige sfeer. En ja hoor, Karakter is after Irma full in business. Met dezelfde kwaliteit. Heerlijk visje gegeten!
Hip hip hooray for resilient Sint Maarten!!!!

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig kader en zeer lekker eten. Aanrader. Live muziek en vriendelijke bediening. Niet te missen.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 8 personen gingen we op een maandagavond een cocktail drinken en daarna eten. Bediening was top, eten was lekker, alleen stond er een band te spelen. Leuke muziek maar echt keihard. Manager zat met rug naar gasten en weigerde het geluid zachter te zetten (naast onze tafel slechts 2 kleine tafels bezet en aan bar handjevol mensen). Volgens info over het restaurant stond niet dat er live muziek zou zijn op maandag. Hoezo klant koning?!

Reizigers die Karakter bekeken, bekeken ook

In Karakter geweest? Deel je ervaringen!