“Toptent.”

Keukens: Europees, Diner, Nederlands
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Karakter is onze 'stamkroeg' op het strand hier. Nederlandse bediening. Heerlijke lunch- en dinerkaart. Voor 15 dollar heb je een heerlijke salade tussen de middag. Emmer (Bucket) Amstel bright naast je gratis ligbed maakt het af. Je loopt zo de zee in en achter je stijgen en landen de vliegtuigen op Prinses Juliana AirPort. Langs het strand loop je in 25 minuten naar Sunset bar naast Maho Beach bekend om het vliegtuigspotten. Als het niet te druk is (vroeg gaan) kun je bij de zaak op het parkeerterreintje je auto kwijt. Aanrader.

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede omgeving met perfect eten! Leuke vliegtuigen die overvliegen en netjes en super sociaal personeel!

8 juli 2017 beoordeeld

Wat jammer dat we deze plek maar op onze laatste dag hebben ontdekt. Na googelen op strandtent Sint-Maarten met douche (ons vliegtuig vertrok savonds) kwamen we hierop uit. Wat een fantastisch personeel! Kay legde ons flink in de watten de hele dag! Strandbedden zijn hier bij consumptie nog gratis. Dat verdient een pluim. Fijn was om aan het eind van de middag nog even te kunnen douchen en je zo van het zand te ontdoen voordat je in het vliegtuig stapt. Als je het leuk vindt om vliegtuigen van zeer dichtbij te zien is dit een prima plek.

19 juni 2017 beoordeeld

Als Sint Maarten kenner vind ik Karakter een leuke relaxte tent waar je een fijne dag kan doorbrengen. In tegenstelling tot de rest zijn hier in ieder geval de strandstoelen nog gratis en kent men een goede bediening. Lekkere rustige muziek op de achtergrond maakt je verblijf compleet. Nette en aardige bediening met een menukaart die betaalbaar is. Binnen twee weken hier drie keer geweest en volgende keer weer.
Karin en Roy Nederland!

16 juni 2017 beoordeeld

Lekker plekje aan het strand van simpson bay, gratis ligbedjes is wel echt een fijne bijkomstigheid. Bestel een bucket biertjes of een lekkere cocktail en je hebt een fijne middag. Blijf je hangen voor de lunch of het diner dan zit hier je hier ook goed, prijzen voor eten wel wat aan de hoge kant! Drankjes normale prijzen voor het eiland.

Reizigers die Karakter bekeken, bekeken ook

In Karakter geweest? Deel je ervaringen!