“Geweldige bediening maar eten was dit keer onvoldoende”
Beoordeling van Cafe de Paris

Cafe de Paris
Geclassificeerd als nr. 16 van 91 Restaurants in Marigot
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
19 november 2016 beoordeeld

Voor het eerst hier slecht gegeten. Andere kok misschien. Ik had een vispotje in een smakeloze witte melk waar je de vis uit moest vissen en mijn vrouw had een gegrilde vis die eveneens smakeloos was. We eten hier elke maand vanwege de kwaliteit maar dit keer was het echt zwaar onvoldoende. Jammer. De bediening van onze vriendelijke "Marokkaanse knappe ballerina" blijft geweldig. Wat een tegenstelling op dit "unfriendly island" waar de klantvriendelijkheid vaak ondermaats is.

Schrijf een beoordeling

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen wij hier terecht, het was het drukste restaurant aan het haventje. Leuke vlotte bediening en mooie kaart. Zeer royale porties, we namen carpaccio, salade nicoise, escargots en caesar salade. Er kwam brood, kleine portie frites en kleine salade bij. Alles vers en mooi gepresenteerd, kortom een aanrader.

12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je niet weet waar Port de Royal in Marigot ligt dat wordt het moeilijk. Er staat voor zover ik weet niets
Aangegeven. Ook Café de Paris ligt enigszins verscholen in een hoekje van deze leuke binnen haven. De bediening is vlot maar af en toe weer even afwezig?? Maar goed het eten is prima en de wijn is ok zoals ook de prijzen op de menukaart. O ja, wij aten de paté de fois gras en het taartje (viskoekje van krab) Creool's lekker.

9 april 2016 beoordeeld

Wij gaan elke zaterdag uit eten in Marigot aan de binnenhaven en dit is een van onze favoriete plekjes. Mijn vrouw eet altijd de lobster en ik iets anders uit het dagmenu. Want de dagmenu's zijn heerlijk en gevarieerd. Uitstekende bediening met name de vriendelijke en knappe "ballerina", de bijnaam van onze serveerster, die met haar ranke lichaam op theatrale wijze grote schalen met eten serveert. Voordeel is dat je niet hoeft te reserveren. Er is altijd wel een plekje. Je kunt aan twee zijden van het restaurant aan het water zitten

1 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke en acrobatische serveerster. We hebben er een paar keer ' s avonds gegeten en eenmaal geluncht. Salades zijn erg lekker. Bij het avondeten vielen escargots en de zalm (te gaar) wat uit de toon, verder alles redelijk. Leuke plek om te zitten. Wijnglazen worden goed volgeschonken..

Reizigers die Cafe de Paris bekeken, bekeken ook

Marigot, Saint-Martin

In Cafe de Paris geweest? Deel je ervaringen!