“Grote burger voor grote trek”
Beoordeling van St maarten burger madness

St maarten burger madness
Geclassificeerd als nr. 6 van 116 Restaurants in Philipsburg
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
16 april 2017 beoordeeld

Op een vrijdagmiddag na het werk neergestreken vanwege de karaoke. Na een drankje of twee trek gekregen en een cheesy burger gekozen. Die doet zijn naam zeker eer aan en is allesbehalve karig.

Datum van bezoek: maart 2017

17 januari 2017 beoordeeld

Bij toeval hier gekomen, omdat vele andere zaken op maandagavond dicht waren. Het zag er gezellig uit. 2 lekkere fronzen cocktails voor 10$! Wat verschillende hapjes. En een Dj met een karaoke set. Erg vriendelijke bediening, en een zeer goede bar! Alles o.k. Voor een leuke avond!!!

Datum van bezoek: januari 2017
4 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Phillipsburg daar leggen de cruise boten aan, erg leuk, goede watertaxi naar mooi strand. Daar goede bedjes en parasols te huur.
Straat is erg mooi echt carib! Alleen wel een overdaad aan juweliers, maar dat is op alle aanleghavens van de cruiseboten.
Maar aardig personeel op de terrassen en free wifi!

Datum van bezoek: november 2016
22 oktober 2016 beoordeeld

Het heft een centrale ligging. Er isveel kejuzeeel keuze, de bediening is goed.. Gezellig muziekje erbij. Gewoon doen.

Datum van bezoek: november 2015
23 mei 2016 beoordeeld

Op basis van de waanzinnige recensies, bij Burger Madness gaan eten.

Eerste indruk was fantastisch, perfecte locatie aan de boulevard van Philipsburg. Uitgebreid en uitnodigende gerechten tegen op het oog, prima prijzen.

Daar hield het dan ook meteen op.

Laten we beginnen met service. Lui en onsympathiek. Het eten (wat na 40 minuten pas kwam) was echter nóg slechter.

Mijn vriendin nam een breakfast burger. Haar patty was gort droog en compleet grijsgebakken. In het midden een onherkenbare soggy potato fritter.

Ik zelf had de Surf'n'Turf. De beschrijving op de kaart was waanzinnig. Echter bleek ik ook een gort droge burger patty te krijgen met 4 mini voorgekookte garnaaltjes erop.

Tot 2x toe hadden ze niet het bier op voorraad wat we wilde bestellen. Terwijl dit ging om hele standaard biertjes op het eiland. Amstel Bright was op en ze hadden welgeteld nog 1 flesje Carib op voorraad.

Mijn vriendin werd als klap op de vuurpijl op de WC (!) aangesproken met een attitude, of het al tijd was om de rekening te brengen.

Fantastisch eiland, met vriendelijke mensen en goed eten. Dat is St. Maarten, dat is Burger Madness absoluut niet!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die St maarten burger madness bekeken, bekeken ook

Philipsburg, Sint Maarten
Philipsburg, Sint Maarten

Cupecoy Bay, Sint Maarten

In St maarten burger madness geweest? Deel je ervaringen!