“Hopelijk op mijn netvlies gebrand”
Beoordeling van Great Bay Beach

Philipsburg Jet Ski Rental
Geclassificeerd als nr. 10 van 57 dingen om te doen in Philipsburg
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je vanaf de berg komt aanrijden en ziet dit glasheldere water dan wil je niet anders dan erin zwemmen.
Wat een geweldig zicht en mooi schoon strand, heerlijke ligbedjes en genoeg te doen als je wil.
Als er cruiseschepen liggen kan het druk zijn en word je soms vaak lastig gevallen door vrouwen die je een massage of kleding aanbieden, ook wel weer leuk eigenlijk.
Tot negen uur s ochtends en na 4 uur s middags is het gemoedelijk rustig.

30 maart 2018 beoordeeld

Schoon strand, goed onderhouden, rustig.
De beachboys doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. En de boardwalk nabij is ook heel leuk

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in een hotel aan Great bay beach en hadden daarom elke dag een gratis ligbed dus dat was ideaal. Als de cruiseschepen er aanmeren dan is het erg druk en anders erg rustig, zit eigenlijk geen middenweg in. Wel heb je goede aanbiedingen bij de strandtenten voor 15 dollar een ligbed, 4 drankjes, gebruik van buitendouche en toilet.
Mooi wit strand en blauw water.
Je kunt er jetski's huren.
Genoeg plekjes om te eten en je bent ook zo bij frontstreet enz. Als je ook nog even wilt winkelen. Makkelijk te bereiken met taxi of bus, met huurauto moet je een straat of 6 lopen denk ik, ivm afsluiten van wegen vanwege drukte van de cruiseschepen.

6 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk en mooi strand, lag vlak aan ons hotel Sonesta great bay. Je kan er vanalles doen zoals jetski en leuk zicht op de cruisschepen.

Bekijk meer beoordelingen
22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gebruik het strand bij holland house, maar er zijn veel andere mogelijkheden. Strand is zeer kind riendelijk en goed afgeschermd van de jetskis

Reizigers die Great Bay Beach bekeken, bekeken ook

Sint Maarten, St. Maarten-St. Martin
Philipsburg, Sint Maarten

In Great Bay Beach geweest? Deel je ervaringen!