2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 07-08-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 356
eDreamsUS$ 356
TravelocityUS$ 249
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben genoten in dit mooie Hotel met een bijzonder vriendelijke staf!
Van ontbijt, lunch en diner (de overheerlijke visschotel) alles was goed verzorgd.
Ook aan de bar voor een drankje in de late middag was het een prettig moment om te relaxen, na een middag shoppen.
Hartelijk dank en wij komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
PaulBoetekees, General Manager van Holland House Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Veel dank voor jullie 5 star review!

Beoordeeld op 13 juli 2019

Wij hebben meerdere nachten doorgebracht in dit hotel en waren hier heel erg tevreden over. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en heel schoon, het ontbijt is heerlijk en er is genoeg keuze, het personeel is vriendelijk en in de omgeving is genoeg te zien en te doen. Het restaurant bood ook voor ieder wat wils en was kwalitatief super. Heerlijk aan het strand liggen waar de bedjes en parasols al voor je klaarstaan. De naastgelegen pina colada bar is ook een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019

Dankjewel voor je 5 star review! Het wordt alleen maar mooier hier! We zien je graag weer een keer terug op St. Maarten.

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Ik heb twee keer in het restaurant gegeten. Twee keer hebben we genoten van het heerlijke uitzicht en het prima restaurant. De bediening was uitstekend, het eten was uitstekend, waardoor we ons twee keer prima vermaakt hebben

Beoordeeld op 12 april 2019

Voor een zakelijke overnachting was dit hotel voor mij geboekt. Prima centraal gelegen. De open structuur valt gelijk op. Ingang in de drukke en smalle Frontstreet (met alle juweliers, gericht op de cruisetoeristen), maar na binnenkomst kijk je direct achter op het terras, het strand en de zee. De kamers zijn prima, voorzien van een balkon met uitzicht op strand en zee (en cruiseboten), het bed uitstekend en heerlijke Nespresso in de ochtend. De kast op de kamer was 'open' met een soort van gordijn ervoor. De wifi op de kamer is uitstekend, maar dekking in restaurant is minimaal. De gangen zijn outdated. Het restaurant is uitstekend met een goede service. Het ontbijtbuffet is wat beperkt maar prima verzorgd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en goed getraind.

Beoordeeld op 12 april 2019 via mobiele applicatie

Je komt uit de lift en je kunt linksaf de gezellige winkelstraat in of rechtsaf het strand op. Dat is uniek in de wereld. Mooie kamer, heerlijk ontbijt, goede service, mix van zakelijke en toeristische gasten uit Europa en de VS. We hebben er genoten, aanrader!