Beoordeeld op 21 februari 2018

Na de orkaan Irma in september 2017 was ik eind januari 2018 hier voor initieel 2 nachten. Het hotel is bijna helemaal hersteld. Enkele kamers nog niet en enkele kamers hebben nog wat schade aan ruiten, maar veel kamers zijn weer prima te gebruiken. Beneden is alles weer helemaal oké. Het restaurant, de bar, de buitenbar en het terras: allemaal weer als vanouds en erg aangenaam en mooi. Het eten in het restaurant is heerlijk! Je kan er prima vele avonden erg gezellig en lekker eten. En het ontbijt is prima.
De omgeving is weer goed opgeknapt. Het strand is schoon en alle voorzieningen zijn er weer. Er zijn nog wel vele gebouwen die opgeknapt moeten worden, maar er wordt hard aan gewerkt.
Het personeel van het hotel doet alles om het je naar je zin te maken. We konden probleemloos een nacht bijboeken en kregen weer dezelfde kamer. Heel plezierig.

Kamertip: neem een kamer met zeezicht; zeer de moeite waard!
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 22 december 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan het strand. Schitterend uitzicht over de baai! Ontbijten doe je beneden op het terras. Het ontbijt is lekker, ommeletjes worden op verzoek gemaakt en de koffie is prima.
De bar is gezellig. Omdat in de omgeving bijna alles dicht is is er redelijk wat aanloop. Aan de bar óf in de riante lounge banken, je zit in beide gevallen goed. De kamers zijn super en de douche is heerlijk!!!! Aanradertje!!

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Mijn ervaringen met dit hotel zijn goed te noemen. Meerdere malen voor zakelijk doeleinden hier verbleven. Het hotel heeft een prima ontbijt en je kunt er goed lunchen en dineren. Bedden zijn top. Wel maken de airco's redelijk wat lawaai. Ook ligt het wat gehoorigheid betreft aan welke kamer je hebt. Aan de straatzijde hoor je 's nachts geregeld wat geluiden. Mijn ervaringen met staff is over het algemeen goed. Ze staan altijd open voor verbetering. Dus als er al iets niet goed was en je geeft dit aan dan zijn ze bereidt dit te verhelpen. De ligging t.o.v. strand is ook zeer goed.

Kamertip: Kamer aan de zeezijde zal buiten een mooier uitzicht ook rustiger zijn
Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juli 2017

In juli hebben wij hier een heerlijke week gehad. Het hotel ligt aan de ene kant aan de boulevard / strand en aan de andere kant midden in de winkelstraat. Wij hadden een kamer aan de strandkant en hadden geen last van geluiden, van anderen aan de straatkant begrepen we dat die af en toe last hadden van het legen van de prullenbakken en het schoonmaken van de straat.

Het hotel biedt een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en er zijn kosteloos pannenkoeken, wafels etc. bij te bestellen. Het open karakter van het hotel vonden wij erg leuk, de hele dag waait er een briesje door de receptie en de bar.

Helaas is er na 17:30 niets meer te beleven in de omgeving, alle winkels, barretjes en veel restaurants gaan dicht. Dus als je een levendige avond omgeving zoekt zou ik verder kijken. Het hotel heeft echter zelf een uitstekend restaurant waar je echt goed kan eten. De service is prima en niets is te gek.

Voor kinderen is er niet veel te beleven maar voor stellen is het een absolute wereldbestemming!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 juni 2017

Een vriendelijk hotel, centraal gelegen in Philipsburg. Heerlijke bar en loungegedeelte met ocean view en prima strandbedjes beschikbaar voor hotelgasten. De kamers zijn ruim, modern en van alle gemakken voorzien, met name het nespresso apparaat op de kamer was erg welkom na eerdere hotels met slappe Amerikaanse filter/oploskoffie.
Ik had een kamer met streetview, dit is gezien de locatie erg jammer aangezien de oceanview kamers een waanzinnig uitzicht bieden. Ga je dit hotel boeken dan adviseer is dus beslist een oceanview kamer.
Het ontbijt was ruim, vers en lekker inclusief een ruime keuze aan a la carte gerechten die zonder extra kosten besteld konden worden.
Hoewel het centraal ligt in Philipsburg is de omgeving vrij vroeg uitgestorven, zeker na het vertrek van de cruisepassagiers. Ik was er natuurlijk in het laagseizoen, dit zal ook beslist meespelen.
Zelf heb ik niet gegeten in het restaurant, maar reisgenoten die dit wel hebben gedaan waren positief over het eten, de prijs was echter aan de hoge kant volgens hun.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken