Beoordeeld op 16 februari 2017

We hadden het geluk in het nieuwe hotelgedeelte te zitten: rustig, mooie kamer met uitstekend bed, zwembadje voor ons balkon en prachtig uitzicht over de baai. Heb je zeezicht in het oude hotel, dan moet je rekening houden met heel veel animatielawaai, overdag en 's avonds rond de zwembaden aldaar. Dit is het Nederlandse gedeelte van St-Maarten, maar geen kat spreekt er Nederlands. Engels is de voertaal. Het cliënteel bestaat dan ook voor meer dan 90% uit Amerikanen en die vallen niet enkel op door corpulentie en niet bepaald smaakvolle kledingstijl, maar helaas dikwijls ook door luidruchtigheid en alcoholconsumptie. Dit laatste zorgde enkele keren voor nachtlawaai in de gangen, iets waarop het hotelmanagement wel wat meer toezicht zou mogen houden. Over de restaurants en de maaltijden waren we erg tevreden: verzorgd, lekker en gevarieerd. Als fervente snorkelaars kwamen we niet aan onze trekken. De zee voor het hotel heeft op dat vlak niets te bieden. Op 10 minuten stappen is er wel het Divi hotel aan Little Bay. Beter, maar ook niet echt super. Tot slot nog een dikke pluim voor het personeel. Behalve een paar uitzonderingen aan de receptie blonken ze allen uit in vriendelijkheid, behulpzaamheid en geduld (niet steeds evident met dat hotelpubliek).

Kamertip: Probeer een kamer te hebben in het nieuwe gedeelte, dat komt je rust zeker ten goede.
Datum van verblijf: februari 2017
LiveMaho, Guest Relations Manager van Great Bay Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2017

Dear Guest,

Thank you for your review and for choosing our resort. We appreciate the feedback and are always striving towards more improvements.

Kind Regards,

Beoordeeld op 17 oktober 2016

We zaten maar met 7 nederlanders in het hotel, de rest was amerikanen. Bij elk drankje of maaltijd zaten die te wapperen met dollars, hierdoor vergat het barpersoneel en het personeel van de eetzaal dat er ook nog overige toeristen waren. Als Nederlander werd je genegeerd door personeel, weigeren Nederlands te praten terwijl ze het wel kunnen. Bij ontbijt werd je bestek"vergeten"of de koffie, bij het aanmelden in de eetzaal liet personeel je onnodig lang staan, no amerikano, laat die nederlanders maar effe wachten. Onder houten gedeelte in eetzaal krioelt het s,avonds van de kakkerlakken, deze zie je ook gewoon lopen...bah!!! Hotelkamer was schoon en mooi uitzicht op de baai, zee vaak vies door zeewier. We gaan er zeker niet naar terug.

Kamertip: zo hoog mogelijk, aan zee zijde, heb je het minste last van kakkerlakken
Datum van verblijf: oktober 2016
LiveMaho, Guest Engagement Coordinator van Great Bay Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2016

Dear vakantievrouwtunesie,

Thank you for choosing our resort for your stay and for writing a review.

We do factor in your feedback provided and are always working towards more improvements.

Beoordeeld op 13 oktober 2016

Bij aankomst was de kamer nog niet klaar. we hebben toen eerst een andere kamer gekregen om ons te verkleden zodat we wel vast konden eten, zwemmen, drinken, etc. Leuk kleinschalig hotel, met zwembadbar.

Kamertip: Zorg dat je geen kamer hebt met tussendeur (zoals familiekamers hebben)
Datum van verblijf: november 2015

Dear MG

Thank you for choosing our resort for your stay and for a review. We appreciate the your feedback you provided here.

Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij waren hier 5 dagen en hebben nog nooit zo'n vriendelijk personeel meegemaakt. Ze doen werkelijk alles om je het naar de zin te maken. En ik ben toch echt door mijn vele reizen wel wat gewend.
Het hotel is netjes , schoon maar ietwat verouderd, maar ze zijn bezig met renoveren.
Het eten is prima keus genoeg en ze houden alles netjes en schoon.
Ligt aan een prachtige baai met fijn zandstrand. Philipsburg is 10 minuutjes lopen.

Datum van verblijf: oktober 2016

Dear Guest,

Thank you for choosing our resort for your stay and for writing a review. We are certainly pleased to heard all the particulars your experience and appreciate the feedback.

We hope you can return again one day for some more fun in the sun amd more food!

Beoordeeld op 22 september 2016

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding . Als je van een strandvakantie houd zeker aan te bevelen . Ietsje minder was het herstellen van dak en renoveren kamers . Te begrijpen omdat het voor hun laagseizoen is . Eten en drinken was prima .

Kamertip: Kamer met zeezicht is beter . Anders zit je aan straatkant alhoewel er geen lawaaihinder is.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Sonesta Hotels and Suites
LiveMaho, Guest Engagement Coordinator van Great Bay Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2016

Dear Guest

Thank you for choosing our resort for your stay in St. Maarten. We certainly appreciate your detailed review for other readers to get the idea. We hope you manage a return visit one day soon and hope to see you then. Hope all is well with you!

- Martha