“Zeer ruime villa op een mooie, rustige locate met ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Monique V
Vierhouten, Nederland
Niveau 3 bijdrager
16 beoordelingen
“Zeer ruime villa op een mooie, rustige locate met prachtig uitzicht!”
Beoordeeld op 2 mei 2017 voor een verblijf in juli 2016

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in deze luxe villa. Alles is er, een ijsblokjesmachine, goedwerkende wifi, een wasmachine, een droger, vaatwasser, ligstoelen etc. Het huis is groot genoeg voor meerdere gezinnen. De villa is gelegen op een rustige plaats in een ruim opgezette villawijk met beveiliging. Vanuit alle kamers, het zwembad en het terras kun je genieten van het prachtige uitzicht over de oceaan, een uitzicht wat nooit verveelt. Alle slaapkamers hebben een eigen badkamer en een schuifpui naar het terras. De master bedroom is enorm, met een eigen terras en een super de luxe badkamer. Het zwembad is heerlijk en van behoorlijk formaat. 's Avonds lekker barbecueën op de grote buitenkeuken. Het is ons zo goed bevallen (zelfs onze tienerdochter) dat we voor deze zomer weer geboekt hebben, maar nu nog wat langer.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren