Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Algotels
Expedia.com
Hotels.com
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (14.801)
Beoordelingen filteren
14.801 resultaten
Waardering van reizigers
5.268
4.407
2.493
1.311
1.322
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
5.268
4.407
2.493
1.311
1.322
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 14.801 beoordelingen
Beoordeeld op 12 december 2018

Zeer groot hotel met veel trappen. Prachtig hotel met enorm groot zwembad aan de zee gelegen.
Er is een duikclub , men kan er gaan snorkelen en er is veel animatie zowel tijdens de dag als s' avonds.
Het grote restaurant is redelijk goed. Iets te weinig variatie.
Er zijn ook 6 thema restaurants en het eten is er lekker. Men kan maximum 5 reserveren.
In de prijs inbegrepen

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Roving814718
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
BahiaPrincipeJamaica, Online Reputation Coordinator van Bahia Principe Grand Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018
Google-vertaling

Dear Guest:

On behalf of all the Management and team members at the Grand Bahia Principe Jamaica we would like to thank you for taking the time to share your comments.

It is indeed a great pleasure to learn that you have enjoyed your stay at our resort; your kind words have been shared with the team, they were happy to know they continue to create memorable experiences with our valued guests.

May I use this opportunity to thank you again for choosing Grand Bahia Principe Jamaica to be your holiday destination in the Caribbean.

We are very much looking forward to welcoming you back for another enjoyable retreat to our sunny island.


Kind Regards,

Stephan Ashley
Online Reputation Coordinator
Grand Bahia Principe Jamaica

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018

- 6 uur in receptie wacten, na reis van 20 uur
- personeel onvriendelijk,incompetent,arrogant
- eten en drinken ondermaats, vergelijk het met een schoolcantine
- hygiene zero
- infrastructuur niet onderhouden, liften half kapot - stinkend, tapijten smerig, verlichting zwembad los, …….
- personeel zit daar tegen hun zin, alles is te veel, de tourist stoort
-geen gratis wifi

- Laatste maand twee kinderen verdronken, in het verleden reeds moord, bij het bouwen meermaals bouw stopgezet door instorting. Bahia hotels, deel van Pinero group beloofd u een onvergeetelijke vakantie, ...dat is hun gelukt, nooit meer.
kijk al uit naar de standaard template van customer service als reactie, zal alleen maar bevestigen dat hotel er geen moer om geeft.

5 sterren is totaal onterecht !

Kamertip: Er scheelt wel iets aan elke kamer
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank LesQuesnes
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bahia Principe Grand Jamaica, Other van Bahia Principe Grand Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2022
Google-vertaling

Dear Guest,
We really appreciate you taking the time to send your valuable comments about your stay with us as it helps to improve the quality service at our hotel.
I am happy to know that you chose us for your stay, while on vacation at our beautiful resort. However, it is a pity that we have not exceeded your expectations; please accept our sincere apologies, as it certainly does not reflect the commitment and the quality that we have exhibited for many years.
Please rest assured that your feedback has been forwarded to the head of the relevant departments, so they can take the necessary corrective and preventive actions. We appreciate the comments and suggestions of each and everyone of our guests, we see them as opportunities to continue working towards improving our product, quality and services.
We are looking forward to hosting you again in the near future to experience our new services.
Best Regards,
Stephan Ashley
Online Reputation Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij waren voor de 3e keer in een bahia hotel, dit sloeg deze keer echter een beetje tegen vooral op gebied van de service en de hygiene. Het hotel is wel zeer groot en mooi, prachtige natuur met een mooi stukje zee voor de deur! Enkel de service was echter niet wat wij van bahia gewend zijn! De mensen werken hier echt tegen hun zin en ze willen allemaal iets van je! Ook werd ons meerdere malen in het hotel door personeel drugs aangeboden dat vonden toch een beetje vreemd! Voor de rest een zere grote propere ruime kamer met zicht op zee. De glazen in het restaurant aan zee en in de bar aan de lobby zijn vaak van plastische gemaakt, normaal zou ik hier geen probleem van maken maar deze waren echter verschrikkelijk vuil en duidelijk gaan deze al langer mee dan zou mogen. Jammere zaak vond ik dat!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank anicka l
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
BahiaPrincipeJamaica, Online Reputation Coordinator van Bahia Principe Grand Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2017

Beste gast:

We stellen u zeer op prijs om de tijd om uw waardevolle opmerkingen over uw verblijf bij ons te sturen, omdat het helpt bij het behoud van de kwaliteit van het hotel.

Het is jammer dat we uw verwachtingen niet hebben overschreden; Accepteer onze oprechte excuses, het geeft zeker niet de inzet en de kwaliteit die we vele jaren hebben tentoongesteld.

We hebben de incidenten beoordeeld en de situatie erg betreuren; Ons personeel probeert altijd de beste ervaring te geven aan de gasten; En wij geven de juiste opvolging van alle verzoeken en benodigdheden tijdens het verblijf van onze klanten.

Al uw opmerkingen zijn doorgestuurd naar het algemeen management van het resort, omdat de tevredenheid van onze gasten onze prioriteit is en er zeker van zijn dat we voortdurend zullen streven naar de topkwaliteit in onze diensten.



Beste wensen,

Shamar Llewellyn
Online reputatie coördinator
Grand Bahia Principe Jamaica

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 januari 2017

Niks op aan te merken. Zeer mooie en gezellige infrastructuur. Alleen de avondanimatie was zeker ondermaats. Je mist het echte Jamaicaanse gevoel. Bijna alles is afgestemd op een Amerikaans publiek. Niettegenstaande all in arangement, wordt er overal met dollars gezwaaid zelfs om een ei te laten bakken aan het buffet. Dit is echt decadent . Een volle geldschaal op het buffet naast de bakplaat! Dit geeft geen comfortabel gevoel.
De prijs kwaliteit verhouding voor deze last minute was wel heel goed, wat het hotel betreft. De reisbegeleiding van tui liet wel te wensen over....

Kamertip: De juniorsuite kamer was heel goed.
Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank GondaN
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
CassandraGen, Social Media Coordinator van Bahia Principe Grand Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2017

Geachte gast,

Ten eerste willen we graag van deze gelegenheid om uw feedback verwelkomen nemen. We zijn dankbaar voor uw vriendelijke opmerkingen, als ons belangrijkste doel is de tevredenheid van onze gasten. Ook hebben wij kennis genomen van uw bezorgdheid om onze relevante afdelingshoofden zullen worden doorgestuurd genomen.

Bedankt voor het verblijf bij ons en we hopen u weer te zien in de nabije toekomst.

eerbiedig,

Cassandra Gentles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Hotel is aantal jaar oud maar straalt nu al vergane glorie uit. Onderhoud is helaas niet aan gedaan. Eten is voldoende keus en redelijke kwaliteit. Helaas zijn de a la carte restaurants niet te reserveren omdat alles volgeboekt is (als je langs de restaurants loopt zie je meer dan de helft van de tafels onbezet) ookal zaten wij buiten het hoogseizoen en was hotel bij lange na niet volgeboekt.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank reiziger27
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
CassandraGen, Social Media Coordinator van Bahia Principe Grand Jamaica, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2016

Geachte gast,

Ten eerste willen we graag van deze gelegenheid om uw feedback verwelkomen nemen. We zijn dankbaar voor uw vriendelijke opmerkingen, als ons belangrijkste doel is de tevredenheid van onze gasten. Ook hebben wij kennis genomen van uw bezorgdheid om onze relevante afdelingshoofden zullen worden doorgestuurd genomen.

Bedankt voor het verblijf bij ons en we hopen u weer te zien in de nabije toekomst.

eerbiedig,

Cassandra Gentles

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken